Hjælp med at starte Yamahaen!! :-)
Fra : MaLLeSiTe

Dato : 21-08-01 18:53

   Hejsa..
   Ja. flere problemer herfra.. Jeg skulle i dag indtil Special i Aalborg
for at få lavet min bremse på min Yamaha TDR 125. Da jeg så kom halvvejs ind
til byen... sååå. Booooohh sagde maskinen og den gik ud!! Nej nej tænkte jeg
nu må uheldene sgu til at stoppe. Hmm. Jeg fandt ud af ved at kigge på mit
benzinfilter at der var højst sansynligt kondensvand i tanken.
   Tjaa. Rigtigt nok. Da jeg endelig kom hjem, efter at have gået med MC-
en i 25 graders solskin, tømte jeg tanken totalt og så at der var dælme ca.
1 LITER VAND!! i tanken.. jo jo. den er rigtig nok!
   Nå ud med det og i med noget rent benzin efter at have tømt bundkarret
for det "gamle" benzin.

   Problemet!! Den vil stadig ikke starte?? Skal jeg vente eller er jeg
så uheldig at der er røget vand videre i systemet der på en eller anden måde
skal tømmes ud??

   Mvh. Martin <-- Stadig uheldig

Fra : MaLLeSiTe

Dato : 21-08-01 19:21

   Davs..igen.. Ingen grund til panik..

   Jeg har nu ventet lidt.. og nu er den igang.. Men det var sikkert en
god historie!!??

   Mvh. Martin <-- lidt mindre uheldig nu..

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-08-01 18:59

MaLLeSiTe skrev:
(...)
> Tjaa. Rigtigt nok. Da jeg endelig kom hjem, efter at have gået med MC-
> en i 25 graders solskin, tømte jeg tanken totalt og så at der var dælme
> ca. 1 LITER VAND!! i tanken.. jo jo. den er rigtig nok!

Vand på Armands mølle, en hel liter endda

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 21-08-01 21:39

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Vand på Armands mølle, en hel liter endda

GRILL

--
Armand.

Fra : abcd1234

Dato : 07-08-02 08:18

"Jes Vestervang" skrev d. 21-08-01 18:59 dette indlæg :
> MaLLeSiTe skrev:
> (...)
> >
> Vand på Armands mølle, en hel liter endda

Vand i bundkarret på karbuatoren - af med den og tøm, en gang karb.sprit
i tanken og den snurrer igen

JB

http://www.kandu.dk/