Yamaha XVS 650 A Gode og dårlige erfaringe~
Fra : Keld

Dato : 21-08-01 17:06

Hej
Jeg har lige købt en Yamaha XVS65A min drømme maskine
Er der nogen der har nogle ting som jeg skal være særlig opmærksom på
Er det en god maskine ??? indtil nu er det en fed maskine i mine øjne

MVH nordjyden

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 21-08-01 18:46

Hejsa Keld .....

Tillykke med din nye maskine. Jeg kører selv på en XVS 650 Custom fra 1997.
Har haft den i snart 2 år, og har været meget tilfreds med den indtil nu.

MVH Søren