Vinterkøb af mc
Fra : Thomas H

Dato : 21-08-01 16:34

Er det kun på brugt-markedet det bliver billigere om vinteren at købe mc
eller kan forhandlerne godt finde på at skrue prisen ned på nye mc'er om
vinteren. ?

Mvh Thomas

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 21-08-01 16:40

> Er det kun på brugt-markedet det bliver billigere om vinteren at købe mc
> eller kan forhandlerne godt finde på at skrue prisen ned på nye mc'er om
> vinteren. ?

Det er set i enkelte tilfælde, at man først på det nye år sælger sidste års
modeller lidt nedsat!
Men det er på ingen måde noget der foregår i stort omfang! (så vidt jeg ved
)

MVH.
Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca**

Fra : moller

Dato : 21-08-01 17:06

"Thomas H" <cfp14361@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er det kun på brugt-markedet det bliver billigere om vinteren at købe mc
> eller kan forhandlerne godt finde på at skrue prisen ned på nye mc'er om
> vinteren. ?

Nye maskiner falder lidt, hvis der kommer nye modeller af den samme
maskine... men det er ik meget :( så det skal du ikke regne med at er en
fordel... men det ku være, hvis det er en der er til at handle lidt med :)

At brugte maskiner falder i pris om vinteren.... hmmmm, enten er det mig
der kigger efter de forkerte mærker... men jeg syntes nu ik det er det vilde
de falder ... til gengæld hvis personen har haft den længe til salg, og det
snart er tid til gensyn, for stadig at kunne sælge den synet, så har du goe
muligheder til at prutte den ned i pris :)

VH
Lars Molnit

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 21-08-01 17:40

Der er også noget at spare på Kawasaki , det er på udvalgte modeller
http://www.aagesen.dk/index.asp

mvh
Lasse

Fra : Poul B-H

Dato : 21-08-01 18:28

> [...]
> Er det kun på brugt-markedet det bliver billigere om vinteren at købe mc
> eller kan forhandlerne godt finde på at skrue prisen ned på nye mc'er om

Godt nok falder priserne om vinteren, men det gør udvalget så sandelig også.
Sælgerne er jo heller ikke dumme. De har jo også været købere en gang.

--
Poul B-H
"Ventiler Skal Sidde I Slangen"