HAHA LC Raceing
Fra : Morten Juel

Dato : 21-08-01 15:40

Jeg ringede lige til LC Raceing i søgningen efter en motor til seca'en, jeg
regnede med at de sikkert skulle ha 2½K for sådan en fætter..
Nå men jeg ringede, og fortalte hvad jeg søgte, så sagde han "bingo, der var
du heldig, sådan en har vi liggende" "super" sagde jeg, "hvad skal du ha for
sådan en fætter ?" "7500,-" sagde han !!!!!
"haha sagde jeg du laver grin med mig ikke ??" "nej da" sagde han, så var
det jo at jeg liiiige måtte forklare ham at jeg kan køre en komplet motor
for 250DM, og en MEGET PÆN cykel for 7500,- !!
nå, men så ved jeg hvor jeg IKKE skal handle

Mvh
Morten

Fra : moller

Dato : 21-08-01 17:02

> det jo at jeg liiiige måtte forklare ham at jeg kan køre en komplet motor
> for 250DM, og en MEGET PÆN cykel for 7500,- !!
> nå, men så ved jeg hvor jeg IKKE skal handle

Morten morten morten.... de priser du nævner der er det ikke fra
tyskland af ??? det betyder uden afgift osv... og transport herop...
fortjenste... og alt det andet... så det må du bare vende dig til at det
koster :)

Min egen erfaring med LC Racing, er at de har hva du mangler... og
prisen det er ikke en hindring.

Jeg har købt 1 venstre cyll + stempel + krumtap til en GT-380 hos dem,
og det gav jeg 2700Kr. for.... og han har ekstra cyll. og diverse hvis jeg
smadre nogen flere :) nu er der også lige den detalje at kan du agomentere
for hvorfor at det er for dyrt, så er han også til at handle med... men det
jeg vil nu mene at den med at man kan få det billigere i tyskland, så må man
bare hente det selv... for man spare trodsalt en hel del besvær :)

VH
Lars Molnit
Suzuki GT-380K
MZ ETZ 251
Måske hvis mit nystartede firma går godt... så en SV650 :) *mums* en
frækkert :)

P.S. Og nej, jeg sælger ikke nogen af de andre, hvis jeg for en tredje
maskine :) hmmm, måske, hvis personen ser ud til at behandle dem pænt :) det
er jo lige som at sælge sit kæledyr :)

Fra : Morten Juel

Dato : 21-08-01 17:34

moller transport af en motor fra DE koster sølle 400,- !!

Mvh
Morten

Fra : moller

Dato : 21-08-01 18:25

Hvis det er så billigt ??? hvorfor gør du det så ikke ???

Ik, for at være provo eller noget, men det lyder for godt til at være
sandt... og har du tjekket prisen hos andre ophuggere eller forhandlere
herjemme ??? jeg gjorde da jeg skulle ha dele til Suzukien... og LC var dem
med det bedste tilbud...

VH
Moller

Fra : Morten Juel

Dato : 21-08-01 19:45

> Ik, for at være provo eller noget, men det lyder for godt til at være
> sandt...
Det gør jeg også med mindre en anden brugt cykel er pæn på de billeder
jeg får, den er også fra DE

og har du tjekket prisen hos andre ophuggere eller forhandlere
> herjemme ? jeg gjorde da jeg skulle ha dele til Suzukien... og LC var dem
> med det bedste tilbud...
hehe, så tør jeg sq da ikke høre de andres priser !!!!

Mvh
Morten

Fra : moller

Dato : 21-08-01 20:28

> og har du tjekket prisen hos andre ophuggere eller forhandlere
> hehe, så tør jeg sq da ikke høre de andres priser !!!!

Tjaa. det uheldig er nu mest at jeg nu har fundet en go konakt i
tyskland, som kan levere næsten alt til GT'er og GS'er i samme tidsalder...
og det fedeste er at han sender via efterkrav... men han er nu lidt langsom
:( men det er nu som det engang er...

Moller

Fra : Peter J

Dato : 21-08-01 19:50

moller <news@molnit.com> skrev i en news:9lu59c$hb1$1@sunsite.dk...
> [...]
> sandt... og har du tjekket prisen hos andre ophuggere eller forhandlere
> herjemme ??? jeg gjorde da jeg skulle ha dele til Suzukien... og LC var

Det kan da godt være at de er billige, men de har altså også nogle frygtlige
leveringstider !!
Jeg ventede i godt 2 måneder på delene til min suki.

Det skal lige siges at det ikke var deres skyld - ifølge LC var der
problemer med lagerstyring, levenrandøren i Englang, det engelske postvæsen
og også Post Danmark den ikke sendte pr. Express og heller ikke med LC som
porto-betaler som jeg ellers var lovet. Man kan da være uheldig ikke, men
det var altså ikke deres skyld at jeg ventede i godt 2 måneder (siger de
selv).
Håber ikke der er andre der bliver udsat for den samme behandling !!

MVH Peter
GSX 400 F
Dette er den stærkt forkortede version af sagen - jeg gad ikke skrive flere
sider idag.

Fra : Lars Ckristoffersen

Dato : 21-08-01 22:32

sidst vi fil sendt motor fra DE kostede det 1100+m mvh LC

Fra : Morten Juel

Dato : 22-08-01 00:56

> sidst vi fil sendt motor fra DE kostede det 1100+m mvh LC
Så er der da godt nok nogle der har taget jer ved røven
Et speditions firma har sagt 400 + et tillæg på 8%

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 22-08-01 16:02

Lars Ckristoffersen <l_c_raci@post5.tele.dk> skrev i en
> sidst vi fil sendt motor fra DE kostede det 1100+m mvh LC

Efter at det hellige EU er trådt i kraft er Tyskland blot et nabo-amt,
hvorfra der ikke skal beregnes told (á moms/mer-moms) ved import af
brugte varer!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 21-08-01 21:28

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> [...]
motor
> for 250DM, og en MEGET PÆN cykel for 7500,- !!
> nå, men så ved jeg hvor jeg IKKE skal handle

Og i Tyskland vil du jo heller ikke handle fordi fragten kostede et
sølle par tusinde !?

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 21-08-01 22:09

nej armand, jeg har fundet ud af at det kun kostede 400 + 8% afgiftet eller
andet

Mvh
Morten

Fra : Tommy Fer

Dato : 21-08-01 22:33

> [...]
> det jo at jeg liiiige måtte forklare ham at jeg kan køre en komplet motor

Hmm... Morten her skal du måske regne med at der er blevet brugt mande
timer på at adskille cyklen ad. Checke den lidt efter, ligge den på en
hylde, (nu er det jo faktisk en omkostning for et firma at havde ting på
lager) desuden er der nok en mand der lige skal finde den frem og sende den
osv...

Kan nu kun rose L.C Racing (N.B. Morten check lige stave måden ) fra
min side....

Mvh Tommy Fer

Suzuki GSXR 250 (Hvis motor vil koste 8K hos LC)

mvh Tommy Fer

Fra : Lars Ckristoffersen

Dato : 21-08-01 22:47

Morten Juel skrev i meddelelsen <9ltrlh$lvf$1@sunsite.dk>...
> [...]
>for 250DM, og en MEGET PÆN cykel for 7500,- !!
>nå, men så ved jeg hvor jeg IKKE skal handle

Jeg vil gerne bestille 5 stk xs400 seca motorer komp. hos dig 2000 kr pr stk
må være en fornuftigt . så tjener
du 3000 kr måske lidt mere ,du må få noget rabat ,hos lev. & på transport
jeg vil gerne lægge et dep . jeg ser frem til at høre fra mht lev og garanti
på motorer

Mvh Lars LC Racing

p,s jeg henvender mig hvis vi skal bruge andre motorer

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 21-08-01 23:11

Lars Ckristoffersen <l_c_raci@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b82d6ce$0$368$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> på motorer
>
> Mvh Lars LC Racing
>
> p,s jeg henvender mig hvis vi skal bruge andre motorer

Hej Lars...
Du har sgu altid været humoristisk )
er du ellers blevet hel igen... (klump)
Mvh Steno Runnin' Free
CB750
GL1100

Fra : Morten Juel

Dato : 22-08-01 01:07

> [...]
> du 3000 kr måske lidt mere ,du må få noget rabat ,hos lev. & på transport
> jeg vil gerne lægge et dep . jeg ser frem til at høre fra mht lev og

Hehe hvis i skulle købe den af mig ville den da koste 7500,- det synes i jo
er en fair pris.
I kan da selv købe tysk brugt, det behøver i sq da ikke mig for !
Og mht til garanti, så kan jeg købe _5_ motorer før det bliver 7500,- !
Men jeg kunne jo også bare købe en komplet cykel for 4000,- !
Jeg synes det er fair der skal tjenes på delene, men 7500,- det er jo
komplet latterligt, men det er jo bare min mening.

Mvh
Morten

Fra : moller

Dato : 22-08-01 06:22

> [...]
> Jeg synes det er fair der skal tjenes på delene, men 7500,- det er jo
> komplet latterligt, men det er jo bare min mening.

Tsk. tks.... nu er du igen ude hvor du ikke kan svømme... på den anden
side, turde jeg ikke løbe af med en bestilling hos dig, eftersom nu vi alle
har set hva der skete med de sidste ting du lovede :)

VH
Lars Molnit

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-08-01 16:22

"moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
alle
> har set hva der skete med de sidste ting du lovede :)

*LOL* Ups Sorry !!!

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 22-08-01 15:29

> [...]
"7500,-"
> [...]
transport
> jeg vil gerne lægge et dep . jeg ser frem til at høre fra mht lev og

Touché!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-01 20:27

Lars Ckristoffersen skrev:

> [...]
> du 3000 kr måske lidt mere ,du må få noget rabat ,hos lev. & på transport
> jeg vil gerne lægge et dep . jeg ser frem til at høre fra mht lev og

Nu kender jeg ikke lige motorens stand osv., men jeg synes da også at 7500
for en brugt secamotor lyder lidt voldsomt. Jeg gav selv 4700,- for en
motor med 23kkm på klokken til min gsxr250 inklusive en måneds 100% garanti
hos Midtjysk MC i Pårup. Jeg kan ikke lige se nogen grund til at en 2cyl
400'er skulle være dyrere end en 4cyl 250'er.
Men Morten, når du er utilfreds, så prøv da at ringe til nogle andre
huggere.

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : moller

Dato : 22-08-01 22:19

> [...]
> hos Midtjysk MC i Pårup. Jeg kan ikke lige se nogen grund til at en 2cyl
> 400'er skulle være dyrere end en 4cyl 250'er.

Er det ikke mest udbud og efterspørgelse der afgør dette ??? jeg kan
f.eks. huske at der var en del miniGixxere hos LC racing sidst jeg var
der... men ku ikke se nogen Seca ... :)

VH
Moller

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 23-08-01 18:34

Tsk tsk.

Al den sludder. Køb dog den motor hos en anden hvis du syns det er så dyrt
hos LC-RACING.

Vi er mange fra vores lille klub der køber brugte dele fra dem. Også motore.
Og vi har aldrig følt os snydt. Og hvis det er så snakker vi om det ) ik
Lars ?

Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK

PS: Er du kommet galt afsted??

Fra : moller

Dato : 23-08-01 20:37

> Al den sludder. Køb dog den motor hos en anden hvis du syns det er så dyrt
> hos LC-RACING.

Enig :)

> [...]
motore.
> Og vi har aldrig følt os snydt. Og hvis det er så snakker vi om det )

øh... mig eller en anden du hentyder til :) men jo... hvis man føler sig
snydt, men jeg føler mig kun snydt når man spørg efter et batteri til sin MC
og ekspedienten siger de ikke har noget hjemme, og når man så spørg om han
kan bestille det hjem, siger han at det kan han ikke, men jeg kan spørge den
anden ekspedient, som ikke har tid. ... men det er hos en helt anden bix :)
for jeg har aldrig haft problemer med LC racing :)

> Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK
>
> PS: Er du kommet galt afsted??

hmmmm, ikke hva jeg ved af... men GT'en siger lyde :( æv æv.... tror der
er brændt et stempel af :)

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 26-08-01 08:19

Det var nu Lars fra LC jeg hentydede til

Hilsen røde