hjælp
Fra : bo nielsen

Dato : 21-08-01 12:41

er der nogen der ved hvilket år vi er i

Fra : jso

Dato : 21-08-01 19:39

Da jeg betragter mig som en gud, må tidsalderen være år 60 efter Jørgens
fødsel.

Hilsen Jørgen

Fra : juletrae@post4.tele.~

Dato : 21-08-01 22:14

I artiklen <3b82ab4d$0$46560$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrev jso <jso@c.dk>:
> Da jeg betragter mig som en gud, må tidsalderen være år 60 efter Jørgens
> fødsel.

> Hilsen Jørgen

Hvad _er_ det nu, de piller hedder?

--
Helge.
StrongArm RiscPC - RISC OS 3.70

Fra : jso

Dato : 22-08-01 22:07

> Hvad _er_ det nu, de piller hedder?
>
> --
> Helge.
> StrongArm RiscPC - RISC OS 3.70
>
> Er du gal mand, tror du vi skal have flere guder

Hilsen
Jørgen

Fra : S. Børresen

Dato : 22-08-01 21:20

Tidsregningen er altså efter Jesus fødsel.

Søren

Fra : jso

Dato : 22-08-01 22:09

Du må ikke have andre guder en mig.
Derfor er tidligere guder sat ud af kraft. og tidsregningen bliver en anden

Hilsen
Jørgen

Fra : S. Børresen

Dato : 23-08-01 08:27

Nu roder du det lidt sammen.Det var Moses der kom daffende ned fra bjerget,
(Sinai tror jeg nok det hed) med dette bud.
Det var også længe før jesu fødsel.
Bliv hindu, de har flere 1000 guder, roder man sig uklar med den ene, er der
rigelig andre at være gode venner med.

Søren

Fra : jso

Dato : 23-08-01 10:07