Nedgravning af stolper
Fra : Jan Petersen

Dato : 21-08-01 07:34

Jeg har tænkt mig at bygge sådan et tørrestativ som f.eks. Billka
sælger lige i øjeblikket. Men hvor dybt skal sådan en stolpe graves
ned, før den står godt fast? Højden bliver vel omkring 1.75 over
jorden. Jeg har tænkt mig at støbe den fast, hvis det har nogen
indflydelse på dybden.

Mvh Jan

---
Peugeot - Tuning, styling og guides til gør-det-selv.
Opdateret med nye artikler om bl.a. EBC bremser.
http://home1.stofanet.dk/jpetersen

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 21-08-01 10:32

MvH
Henrik

Fra : S. Børresen

Dato : 21-08-01 14:55

Vi købte et rør, som vi bankede ned i jorden, det er vel 75 cm. nede, det
holder fint, og kunne bruges den samme dag.
Husk at lukke det i den ene der vender nedad, ellers bliver det fyldt med
jord.

Søren

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 21-08-01 23:38

On Tue, 21 Aug 2001 06:33:59 GMT, jpeSPAM@kmd.dk (Jan Petersen) wrote:
> [...]
> ned, før den står godt fast? Højden bliver vel omkring 1.75 over
> jorden. Jeg har tænkt mig at støbe den fast, hvis det har nogen

Hvad er jorden for en typpe?

er der slået eksterbræder lige under jordoverfladen?

Fra : Jan Petersen

Dato : 22-08-01 07:17

On Tue, 21 Aug 2001 22:37:49 GMT, Peter Ole Kvint
<virkerikke@haabet.dk> wrote:

>Hvad er jorden for en typpe?
>
>er der slået eksterbræder lige under jordoverfladen?

Ganske alm. havejord. D.v.s. ikke specielt leret eller sandet.

Jeg ved desværre ikke hvad "eksterbræder" er, men jeg tror svaret er
nej.

Mvh Jan

---