Redigering af debatforum
Fra : Anita Lonsdale

Dato : 21-08-01 07:28

Hej med jer

Lige et lille/stort spørgsmål.
Jeg har på følgende webadr. http://www.igg.dk/discussionindex.htm lavet en
site hvor man bl.a. har mulighed for at debattere vha. FP. Jeg vil ikke
diskutere FP's debatforum, da det er hvad jeg kan håndtere lige nu, men
synes helt klart at det ikke er optimalt.

Mit problem opstår hvis jeg vil ændre eller slette de indlæg der er kommet,
dvs. jeg downloader siden for derefter at uploade den igen. Og når jeg så
vil uploade igen er alle indlæggene væk, de ligger dog stadig som filer, men
eksistere ikke på den opdateret side.

Hvis jeg laver et nyt indlæg bliver den godt nok synlig.
Jeg kan se at indlægget ligger sammen med de tidligere indlæg.

Så problemet må ligge fra den side hvor man kan se overskriften på indlægget
og til den fil den skal relatere til.

Kan du/I se hvad jeg gør galt.

På forhånd tak

Anita Lonsdale

Fra : Finn Jensen

Dato : 21-08-01 08:16

"Anita Lonsdale" <anita@sucska.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Så problemet må ligge fra den side hvor man kan se overskriften på
indlægget
> og til den fil den skal relatere til.

Hej,

Det letteste er at redigerer siden online altså går du til den pågældende
side hvor dit diskustionsforum er og rediger og gemmer på serveren. Ellers
vil FP overskrive det hele. Noget ligende gør sig gældende med gæstebogen.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Anita Lonsdale

Dato : 21-08-01 09:23

Vil det sige at de gamle indlæg ikke kan lægges på igen????

Anita

P.S. Tak for det hurtige svar

Fra : Ulrik Friis

Dato : 22-08-01 22:22

Jooee - hvis du selv taster dem ind. Filerne ligger på serveren, så dem kan
du hente hjem. Og så må du igang med at klippe-klistre.
Ulrik
- fjern x i mailadresse ved direkte henvendelse