Hvid
Fra : Jakob Toft

Dato : 20-08-01 21:54

Hej NG
Jeg sad og så "Hvid" i går på DR2. Det er nok fjerde gang jeg ser den, og
den er stadig god.
Men jeg har et spørgsmål, som bliver ved med at plage mig:
Hvad er symboliken i de finger tegn, som Karol laver op til Dominique i
fængslet??
-Det er ligesom en trappe, hvor der går en op ad. Skal hun møde gud (dø)?
Håber i har nogle kvalificerede bud

Jakob

Fra : Peter Westh

Dato : 20-08-01 22:43

"Jakob Toft" <JT@tanke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fængslet??
> -Det er ligesom en trappe, hvor der går en op ad. Skal hun møde gud (dø)?

Jeg så den for første gang og var glædeligt overrasket. Jeg fandt Blå ret
skabagtig, men denne her var kanon.

Jeg opfattede tegnene sådan, at hun sagde til ham, at han ikke skulle melde
sig til politiet, for at hun skulle komme ud af fængslet; hun ønskede at
blive der, sådan at han kunne være fri. Jeg er ikke helt sikker på trappen.

MVH

Peter