Hej med Jer !!
Fra : Erik

Dato : 20-08-01 21:08

Kærer alle !

Jeg har en rigtig glædelige meddelelse; -

Min tilstedeværelse her på DLK vil blive forhindret af en uheldigt
begivenhed, for en tid, Kort eller lang ved jeg ikke endnu.

Men, se det fra en objektiv synspunkt, hvis der kun skal debatteres Islam,
Homoseksuelt ægteskab, Darwin og når indkøb af en sort fisk er mere syndigt
end leve i hor og utugt, så var jeg alligevel havnet på en forkerte og
håbløs debatside.

Selv om det langtfra er alle der KAN eller MÅ tage imod Helligåndens dåb, på
grund af religiøse traditioner, dum blindhed og undertrykkelse, er mine
ønsker dog, at I alle vil modtage Helligånden som Gud gladelig giver enhver
der beder derom.

Og at Guds Helligånd må levendegøre den Herre Jesus Kristus i jer alle og I
i overflod må få rigeligt del i Nåde gavernes frelse, kraft og helse.

Ap.G 29 v 1-

Erik

Fra : BørgeHøjlund Jensen ~

Dato : 21-08-01 06:25

Hej Erik håber snart du er tilbage.

--
Mange kærlig hilsener fra Børge i Viborg.
min ICQ nummer er 107634963

Fra : Vidal

Dato : 21-08-01 20:00

> [...]

> end leve i hor og utugt, så var jeg alligevel havnet på en forkerte og

Jamen, var det ikke dig selv, der introducerede
de tanker?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Whatson

Dato : 24-08-01 21:23

On Mon, 20 Aug 2001 22:07:52 +0200, "Erik"
<erik-larsen@get2net.dk> wrote:

>Kære alle !
>
>Jeg har en rigtig glædelige meddelelse; -
>
>Min tilstedeværelse her på DLK vil blive forhindret af en uheldig
>begivenhed, for en tid, Kort eller lang ved jeg ikke endnu.

Tak for din hilsen,
som jeg trods alt fortolker således: "Vi snakkes ved!"..
Nok lyder du en kende bitter; men er det nu så galt?
Håber, du ikke lader dig for meget gå på!

--

Mvh, pmn.