Hjææælp mit asus g-force 7700 deluxe fryse~
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 20-08-01 21:01

hej gruppe
mit G-force fryser når jeg kører 3dmark 2001
det er dog kun en demo fra alt om data,
men det skulle vel ik have noget at sige, jeg kunne
få omkring 4000 point nu kan jeg kun få 1500 og 2500

hvad kan der være galt?
håber i kan hjælpe

hilsen john

Fra : Jonas Jensen

Dato : 21-08-01 19:29

Hmmm.. forstår ikke helt hvad du mener...
Du kunne få 4000 før siger du!?
Var det i Mark2001 eller Mark2000? For hvis det er et "gammelt" Geforce så
passer det nok meget godt. Men prøv dog en anden driver. Du skal minimum ha'
et Geforce 2 Pro for at få 4000
i 3DMark2001.

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 21-08-01 23:22