USB/PCI-kort til beige G3?
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 20-08-01 20:59

Hej folk.

Jeg har ikke fulgt med i gruppen i længere tid, men er der nogen der
kender et billigt PCI-kort med en eller to USB-porte til brug i en beige
desktop-G3?
Der er nok af dem, men jeg kan ikke lige finde nogen med Mac-driver til
en rimelig penge.

Mvh
Jens Vesterdahl

http://www.remisen.dk/jens/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-01 22:08

Jens Vesterdahl <jens@remisen.dk> wrote:

> Der er nok af dem, men jeg kan ikke lige finde nogen med Mac-driver til
> en rimelig penge.

driver behøves ikke idet Apples egen er udemærket - vær blot opmærksom
på at kortet skal være OHCI og _ikke_ UHCI!

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Sascha

Dato : 21-08-01 11:15

(Adaptec! virker altid)

http://www.adaptec.com/worldwide/product/prodtechindex.html?cat=/Technology/
USB&source=menu

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 22-08-01 17:46

In article <1eygmpu.on44xlc94r40N%reippuert@mac.com> , reippuert@mac.com
(Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> driver behøves ikke idet Apples egen er udemærket - vær blot opmærksom
> på at kortet skal være OHCI og _ikke_ UHCI!

Mange tak

Jens

Fra : Bendt Lynge

Dato : 23-08-01 00:45

Hej Jens.

Prøv at kigge på på kortet fra Powerlogix, som indeholder både USB og
FireWire porte.
http://www.powerlogix.com/products/rapidfire.html

Mvh
Bendt Lynge

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 31-08-01 16:42

In article <B7A9D861.3A4C%blynge@greennet.gl> , Bendt Lynge
<blynge@greennet.gl> wrote:

> Hej Jens.
>
> Prøv at kigge på på kortet fra Powerlogix, som indeholder både USB og
> FireWire porte.
> http://www.powerlogix.com/products/rapidfire.html

Hej Bendt.

Jeg har allerede et FireWire kort (som jeg p.t. ikke bruger), så det
bliver nok bare et billigt OHCI USB kort.
Ellers tak for forslaget

Jens