Billigste flybillet fra Nice til Danmark o~
Fra : Lene44

Dato : 20-08-01 19:47

Hej! Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af hvilket flyselskab, der er
billigst, når man skal fra Nice til København eller Billund og tilbage
igen? Rejsetidspunkt er sidst i september eller først i oktober. På
forhånd tak!e andre
muligheder ?

http://www.kandu.dk/

Fra : raven

Dato : 22-08-01 11:08

www.flypriser.dk

Fra : Sune Krøll

Dato : 26-08-01 15:40

Prøv kronborg rejser, de har altid haft super billige billetter til Nice!