program til at tegne organisations diagram~
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-01 17:25

Jeg leder efter et bedre program end MS Organization Chart 2.1, der
følger med Office, som irriterer mig i og med den hele tide brokker sig
over diagrammet bliver for bredt, desuden kan man ikke printe direkte

nogen bud på en bedre løsning til Mac OS 9.x (kender godt omin graffle
der desvære begrænser ved 20 emner, helst shareware eller freeware.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-08-01 17:51

Hej Morten

Prøv at finde WordPerfect 3.5E og brug 'Corel OrgChart Builder' fra den.
Den er faktisk slet ikke så tosset endda. Desværre har Corel nu fjernet WP
fra deres site, og jeg er ikke klar over, hvor og evt. hvem, der nu har den
til download.

Hvis du kan finde Claris Impact 2, så kan den også bruges med gode
resultater. Desuden har den adskillige andre muligheder som fx. calendar,
planner, outliner m.m.. Både ver. 1 og 2 kører faktisk fortrinligt på OS
9.1, men ver. 2 er noget hurtigere og mere udbygget.

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> [...]
>
> nogen bud på en bedre løsning til Mac OS 9.x (kender godt omin graffle
> der desvære begrænser ved 20 emner, helst shareware eller freeware.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-08-01 18:28

in article 1eygaxl.u9r2wbkmykrqN%reippuert@mac.com, Morten Reippuert Knudsen
at reippuert@mac.com wrote on 20/08/01 18:25:

> [...]
>
> nogen bud på en bedre løsning til Mac OS 9.x (kender godt omin graffle
> der desvære begrænser ved 20 emner, helst shareware eller freeware.

Ja, hvis det er hvad jeg tror det er du leder efter, så gafl Virtual PC og
kør MS Visio (godt program M$ købte og integrerede i Office 2000).

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-08-01 18:43

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> [...]
>
> nogen bud på en bedre løsning til Mac OS 9.x (kender godt omin graffle
> der desvære begrænser ved 20 emner, helst shareware eller freeware.

Prøv evt. Object Plant.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-01 22:07

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Prøv evt. Object Plant.

tak for alle budene, jeg ser mig omkring, conceptdraw ser også ud til at
være et godt bud, men prisen...$$$$$$$$$$$$$$$

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 21-08-01 02:25

> [...]

> nogen bud på en bedre løsning til Mac OS 9.x (kender godt omin graffle
> der desvære begrænser ved 20 emner, helst shareware eller freeware.

Jeg har WP 3.5e, der som sagt af en anden indeholder en Organization
Chart. Se til, hvis du stadigvæk har problemer med at find et egnet
program, men da installeren er en 24.5MB "pakke" og jeg har et langsomt
modem, venter jeg indtil jeg har hørt fra dig før jweg sender en kopi.
--
Robert J. Widenmann
mari-bob@post8.tele.dk

Fra : Niels Prins

Dato : 21-08-01 20:49

> [...]

> følger med Office, som irriterer mig i og med den hele tide brokker sig
> over diagrammet bliver for bredt, desuden kan man ikke printe direkte

Prøv at tjekke Inspiration. (www.inspiration.com) Det er det program
jeg er endt med at bruge efter at have undersøgt sharewaremarkedet for
et par år siden. Der er muligvis andre programmer på banen nu, men
inspiration dækker mit behov.
Prøv evt. at søge på ordet "flowchart" på versiontracker.com det giver
nogle andre bud, men hvor gode de er ved jeg ikke.