Asterix i password-felt i MS-Access
Fra : Jens

Dato : 20-08-01 15:49

Jeg har en brugertabel hvori jeg har oplysninger om brugere af databasen:
brugerid, navn, password, privilegier.

Jeg har en formular, hvori jeg kan vedligeholdedenne tabel. Hvordan undgår
jeg at passwordet vises på skærmen, selvom feltet er synligt. Jeg ville
gerne, at der blev skrevet asterix'er for hvert tegn.

Jens

Fra : Tue Hellstern

Dato : 20-08-01 15:55

Hej Jens

> [...]
>ville
>gerne, at der blev skrevet asterix'er for hvert tegn.

Åbndin formular i design visning vælg feltet og åbn Egenskabs vinduet
Find feltet Inputmaske, her skriver du Adgangskode eller Password alt
efter din version.

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : Jens