Andet multimedie
bentjuul 3670
fonte
Fra : cvc

Dato : 20-08-01 15:22

Er der nogen som kan anbefale et sted, hvor man kan downloade fede gratis
fonte? Hilsen Christina

Fra : KNL DtP

Dato : 20-08-01 15:44

cvc <cvc@dadl.dk> skrev i en news:169g7.132$Zm6.5392@news.get2net.dk...

> Er der nogen som kan anbefale et sted, hvor man kan downloade fede gratis
> fonte?

Prøv : www.wantedfonts.com

Her kan du finde en del "kendte" fonte....

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-01 16:07

cvc skrev:

>Er der nogen som kan anbefale et sted, hvor man kan downloade fede gratis
>fonte?

Jeg har lavet en håndfuld du frit kan bruge:
http://www.fergusons.dk/fonts/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-08-01 18:00

http://www.fontfreak.com/index2.htm