Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nogle der giver et svar
Fra : Medie

Dato : 20-08-01 11:58

Kan dette kort bruges til noget, elelr er det ved ast være for gammelt...

Jeg har en Duron 700Mhz med 128/256mb ram... Jeg tænker på at købe dette
kort
http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-gfxko/gfx-asus/grafv7100p64t_stor
..html

Nogle der ved hvormange FPS jeg kan få hvis jeg kører
OpnGL 800*600 & i 1024*768 ???

Venlig Hilsen Per

- Det haster

Fra : Armitage

Dato : 20-08-01 12:05

"Medie" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse news:9lqqau$7h5$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Jeg har en Duron 700Mhz med 128/256mb ram... Jeg tænker på at købe dette

MX400 er et rimeligt kort, men til de penge kan du få et Palit Microsystems
GeForce2 Pro w./TV-Out og det vil løbe i cirkler om det MX400.

For et MX400 virker 1300 kr. dyrt, især når man kan få et GeForce Pro til
1.384 kr.

Her kan du se forskellene på et MX400 og flere andre grafikkort i 1024 x 768
x 32 http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1517&p=9

Jeg tror jeg har linket til denne test 6 gange nu!

Fra : Medie

Dato : 20-08-01 12:13

Det du mener, er det den der ligger numemr 2 på billedet ?

Og hvor skaffer jeg det kort henne ? Hvis det er

Fra : Armitage

Dato : 20-08-01 12:16

"Medie" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse news:9lqr6a$alm$1@sunsite.dk...
> Det du mener, er det den der ligger numemr 2 på billedet ?

Det er den de kalder NVIDA GeForce2 Pro jeg taler om.

Du kan bestille det her http://www.mariendals.dk/shop/subcategory.asp?id=165
og du kan se dette og andre tilbud på www.edbpriser.dk

Fra : Medie

Dato : 20-08-01 12:26

Jeg kan ikke finde det kort du taler om på den side hvor man kan købe
det.... Hvad nummer er det på den listen

Fra : Armitage

Dato : 20-08-01 12:28

"Medie" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse news:9lqrvc$ccp$1@sunsite.dk...
> Jeg kan ikke finde det kort du taler om på den side hvor man kan købe
> det.... Hvad nummer er det på den listen

Det er nummer 8 men det er måske udsolgt da jeg lige har opdaget en rød prik
ud for det.

Hvis det er udsolgt så prøv http://www.compumail.dk/ hvor du skal klikke på
Online bestilling, derefter grafikkort i den menu der kommer frem, og så er
det 43578 Daytona GeForce2 PRO 64 MB DDR TV-Out 21/08 1399.00

Fra : Medie

Dato : 20-08-01 12:39

Det er vel også bedre når det er DDR ram..?
Har du selv samme kort ??

Fra : Armitage

Dato : 20-08-01 12:42

"Medie" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse news:9lqsn6$dv7$1@sunsite.dk...

> Det er vel også bedre når det er DDR ram..?

Rammen er bedre og det er processoren der sidder på grafikkortet også. Hvis
du klikker videre i den test jeg gav dig et link til kan du se hvor meget
bedre det er end f.eks. et MX400.

> Har du selv samme kort ??

Nej men jeg er ved at spare op til det

Nu må jeg løbe, husk at du altid kan ringe til de to butikker hvis du har
problemer med at bestille på nettet.

venligst

Fra : Armitage

Dato : 20-08-01 12:59

"Medie" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse news:9lqqau$7h5$1@sunsite.dk...

> Nogle der ved hvormange FPS jeg kan få hvis jeg kører
> OpnGL 800*600 & i 1024*768 ???

Hvis det er CounterStrike du spiller så er der ikke nogen forskel i ydelsen
på GeForce3 og GeForce2 Pro! Se
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1517&p=11 under CounterStrike.

Nu smutter virkeligt, jeg lover jeg gør det, se selv jeg er næsten gået og
nu er jeg næsten helt væ..

Fra : Medie

Dato : 20-08-01 13:13

Den du siger at jeg skal købe mig... Er der kun Daytona der laver det,
eller..?

Og fik slettet hvor jeg kunne købe det henne !!!

Fra : Armitage

Dato : 20-08-01 16:04

Nej men de er de billigste kik efter GeForce2 Pro på www.edbpriser.dk

> Og fik slettet hvor jeg kunne købe det henne !!!

Du kan bestille det her http://www.mariendals.dk/shop/subcategory.asp?id=165
Det er nr. 8 i rækken

ellers kik på www.edbpriser.dk