RHCP+PR+IP i Parken i morgen
Fra : Christian Muus

Dato : 20-08-01 10:31

Er der nogen der kender til programmet i morgen? Altså hvem spiller først?
Og skal PR og IP opfattes som opvarmning til RHCP, altså vil de spille i
kortere tid?

Christian

Fra : Andrew

Dato : 20-08-01 13:35

> Er der nogen der kender til programmet i morgen? Altså hvem spiller først?
> Og skal PR og IP opfattes som opvarmning til RHCP, altså vil de spille i
> kortere tid?

YAHOOOO, glæder mig som en lille and af risengrød til den koncert!

Jeg er ret så sikker på at IP og PR er opvarmning, det står der i hvert fald
under "info" hos billetnet.

Men hvor lang tid koncerten varer er mig en gåde!?

IP + PR + RHCP!!!!! ; den kan godt blive lang!!! : - ))))

Det fede ved den koncert imorgen er at man får 3 koncerter for 1 koncerts
penge. Bare Papa Roach I SIG SELV er jo et så fedt band at jeg ville tage
over og så dem slevom det BARE var dem. Men her får man den gamle narkorotte
Iggy Pop og KÆMPE GUDE BANDET RHCP med!!!

Mvh And

Fra : Kim Norskov

Dato : 20-08-01 20:29

On Mon, 20 Aug 2001 14:35:15 +0200, "Andrew"
<andvalen@vip.cybercity.dk> wrote:

>Men hvor lang tid koncerten varer er mig en gåde!?
>
>IP + PR + RHCP!!!!! ; den kan godt blive lang!!! : - ))))

Kl. 20 - Papa Roach (35 min)

Kl. 20.45 - Iggy Pop (max. 1 time)

Kl. 22.00 RHCP (SKAL slutte senest kl. 24.00)

Kim

Fra : Christian Muus

Dato : 21-08-01 07:59

Kim Norskov <knp-rab@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:l4p2ot8qflr7t57a8m0p00itfl2204b1vb@4ax.com...

> Kl. 20 - Papa Roach (35 min)
>
> Kl. 20.45 - Iggy Pop (max. 1 time)
>
> Kl. 22.00 RHCP (SKAL slutte senest kl. 24.00)

Hvor har du det fra?

Christian