SR 1 opdatering
Fra : Finn Jensen

Dato : 20-08-01 10:38

Hej,

Efter at have installeret SR 1 opdateringen så gik Office 2000 fuldstændig i
baglås!!. Alle Office programmerne nægtede at starte op??. Heldigvis findes
der Systemgendannelse i Windows ME som redde situationen.

Nu er jeg tilbage hvor jeg startede for SR 1 opdateringen, det vil sige med
en Office som er noget værre skrammel.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Arne Eckmann

Dato : 20-08-01 11:36

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message:

> Efter at have installeret SR 1 opdateringen så gik
> Office 2000 fuldstændig i baglås!!. Alle Office
> programmerne nægtede at starte op??.

Der er vist noget om, at SR1 kan genkende visse
piratversioner og blokerer for disse!

Det kan vel ikke udelukkes, at en fejl i denne piratsikring
også kan ramme en lovlig version.

Hvis du har en lovlig version, kan du forsøge at kontakte
forhandleren.

mvh
Arne

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-08-01 11:54

"Arne Eckmann" <arne@eckmann.net> skrev i en meddelelse
> Hvis du har en lovlig version, kan du forsøge at kontakte
> forhandleren.

OK, tak for svaret...jeg prøver ad. Men det er jo 2000 versionen og ikke den
nye XP

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 20-08-01 14:57

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev

> OK, tak for svaret...jeg prøver ad. Men det er jo 2000 versionen og ikke
den
> nye XP

Det er også Office 2000 Arne Eckmann tænker på, så har du bøvl med din
Office efter at du har installeret SR1, så kontakt Microsoft.

--
Søren Blom
soren@blom.dk