Øv. Endnu en "mast" mc
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 20-08-01 11:19

Hejsa

Snøft,. Nu er 1 uge gået uden MC.

Der var lige en der ikke kunne "styre" sin bil, så han bakkede lige min
elskede suki ned
Og svinet var sku ved at køre fra det !
Tak SpyBall (14 dage gammel), min kæreste var hjemme, og hørte den. Så hun
fik lige fat i dem inden de kørte (+ en tak til ham overfor der kom ud og
hjalp til).

Nu har den stået hos et værksted en uge nu. Og der er intet sket endnu..
Skod !.
Så hvis der ikke sker noget idag (har snakket med topdanmark, de har ikke
rekvireret en taksator endnu) . Så henter jeg sku cyklen og finder et andet
værksted.

Det var bare det jeg ligge ville ud med

Mvh
Timo - Der er glad for at have købt en SpyBall !

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-01 10:49

Hej Tim,

Må jeg kondolere ... jeg kan udmærket forestille mig hvor arrig jeg selv
ville blive hvis der var nogen der væltede min cykel. Kiggede faktisk ud af
vinduet i går fordi der var en der lå og bakkede løs. Han var nok ikke mere
end 10 cm fra mit forhjul med sin bimmer ... Jeg havde revet ham rundt, hvis
han havde lagt den ned!

Hilsner og medfølende tanker,

Tony (der også vil ha en spyball)

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 20-08-01 12:30

> [...]
>end 10 cm fra mit forhjul med sin bimmer ... Jeg havde revet ham rundt,
Uha, jeg var også gal !. Okay. Sket er sket.. Min "pige" er væltet. Men man
kører fandenme ikke fra en skade !

>Hilsner og medfølende tanker,

Takker

>Tony (der også vil ha en spyball)

Ja, mange grinede af mig.. Hæ hææ. Hvem faen gider ofre så mange penge på en
GS'er. Dem er der da ingen der vil stjæle.. Næe.. Men jeg fik da fat på
synderen. Så den har allerede tjent sig ind en hel del gange !

Mvh
Tim - Som cykler lidt endnu-. Pyha

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 20-08-01 13:28

----------
> Der var lige en der ikke kunne "styre" sin bil, så han bakkede lige min
> elskede suki ned

Øv øv øv!!! Jeg har faktisk selv tit gået bekymret fra mc'en efter at have
parkeret den i en gade hvor bilerne holder tæt pakket. Den bliver jo trods
alt lettere overset end en bil. Der er også nogle steder hvor vejen hælder
så meget ude i siden at man bliver bekymret over om mc'en risikerer at
vælte. Et par enkelte gang har jeg stillet mc'en op på fortovet tæt op af
husmuren i stedet for.

Hvad gør andre folk her på NG'en når de parkerer inde i byen?

MVH
Casper Hundebøl -som er mest tryg når han selv sidder på cyklen!
RF600R

Fra : Anders Brask

Dato : 20-08-01 14:43

Hej NG

Jeg var ude for en lignede oplevelse. Stod og handlede computerudstyr da jeg
hørte en velkendt alarm gå igang. Slap alt hvad jeg havde og spænede ud af
butikken. Og ganske rigtigt var en dame bakket op i mc'en som dog stadig
stod op. Hun havde allerede kørt 100 m, men sad fast i traffikken. Så jeg
fik fat i hende og lod hende betale de 3000 kr som en ny forskærm samt
støtteben koster. Så jeg er også glad for min Spyball.

Mvh.
Anders
RS250

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-08-01 15:02

Tim Hoffmann skrev:

> Hejsa
>
> Snøft,. Nu er 1 uge gået uden MC.
>
> Der var lige en der ikke kunne "styre" sin bil, så han bakkede lige min
> [...]
(...)
Du melder vel svinet* til politiet? Det må da være temmeligt strafbart at
stikke af fra sådan en skade. Det burde ende på straffeattesten, men svinet
er vel så heldig at det ikke gør :-/
Jeg kondolerer meget, det må sq være surt at have fået kvadret sin mc
Men det kunne jo have gået meget værre, tænk hvis ikke du fik fat i svinet.

*: Ellers ikke noget jeg ynder at kalde folk, men her gør jeg en undtagelse
:-/

Held og lykke med at få gs'eren ud at køre igen

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 21-08-01 08:31

>Du melder vel svinet* til politiet? Det må da være temmeligt strafbart at
>stikke af fra sådan en skade. Det burde ende på straffeattesten, men svinet
>er vel så heldig at det ikke gør :-/

Jeg tror ikke jeg får noget ud af det. For han nåede jo ikke at stikke af.
Han havde bare sat sig ind i bilen og lukket døren. Måske han skulle finde
noget papir ?
Næppe. Men det kan han jo påstå

>Jeg kondolerer meget, det må sq være surt at have fået kvadret sin mc

>Men det kunne jo have gået meget værre, tænk hvis ikke du fik fat i svinet.

Det er jeg også glad for. Pyha, ellers havde den sku ikke været på vejen før
næste år. Uha en tanke

>Held og lykke med at få gs'eren ud at køre igen

Takker

Mvh
Tim - Med et GS500E sidespejl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-08-01 19:11

Tim Hoffmann skrev:

> [...]
> Han havde bare sat sig ind i bilen og lukket døren. Måske han skulle finde

Tag lige en snak med politiet om det! Du vil vel ikke lade ham slippe, vil
du? Er du bare helt ligeglad med din mc's helbred?!? Hvahvahva?!? ;-(
Du har jo også mindst et vidne, og så er det jo heller ikke sikkert at
manden (m/k) tør lyve for panserne. Og straffen for at stikke af fra et
uheld kan da ikke være helt lille!
Tag du nu lige og meld det, om ikke andet så står andre ofre måske med en
bedre sag, hvis samme person laver flere uheld!½

Fra : Anders Vinther

Dato : 21-08-01 21:51

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> Tag du nu lige og meld det, om ikke andet så står andre ofre måske med en
> bedre sag, hvis samme person laver flere uheld!½

Og personligt vil jeg meget gerne høre hvad politissen siger til det...

Mvh.

Anders V.
- der ikke selv kunne drømme om at løbe fra sit ansvar som en kujon -

Fra : Anders Vinther

Dato : 20-08-01 17:20

Tim Hoffmann <tim@hoffmann-data.dk> wrote in message
> Tak SpyBall (14 dage gammel)...

Hvormeget står sådan en svend egentlig i?

Mvh.

Anders

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 21-08-01 09:05

>Hvormeget står sådan en svend egentlig i?
ææh. Nu skal jeg lige huske. Jeg mener jeg gav 2800, hvis du spørger mig.
Og 1000kr hvis du spørg min kæreste

Mvh
Tim - kun med sidespejl

Fra : Anders Vinther

Dato : 22-08-01 23:20

> ææh. Nu skal jeg lige huske. Jeg mener jeg gav 2800, hvis du spørger mig.
> Og 1000kr hvis du spørg min kæreste
>
> Mvh
> Tim - kun med sidespejl

Takker...

Anders V.

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 20-08-01 19:18

> [...]
> værksted.
> Mvh
> Timo - Der er glad for at have købt en SpyBall !

EN uge prhhh jeg ventede 6 måneder på at få min tilbage da jeg blev smidt
af og 3 måneder senere kom det sidste dæksel, så 9 måneder før jeg havde en
hel cykel var hvad jeg var ude for. Godt det var den sommer der ikke var
der. 98 tror jeg det var.

hamselv herfra

hamselv@privat.dk.dk slet et styk .dk
www.slowriders.dk
www.dkmc.dk

Fra : Anneli

Dato : 20-08-01 22:42

"Tim Hoffmann" <tim@hoffmann-data.dk> skrev i en meddelelse

Hej Tim!

> Der var lige en der ikke kunne "styre" sin bil, så han bakkede >lige min
> elskede suki ned
Hmmm, det lyder bekendt :0(((
Hvad fa...... er der med de billister, kan de bare ikke køre bil eller er
det en hemmelig "bak alle Suzi'er ned-aktion"?

Jeg føler virkelig med dig - det er bare for surt med en mast Suzuki :0(

Stor hilsen Anneli - nu med Savage (7-9-13 ikke mast)
www.anneli.subnet.dk

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 21-08-01 09:31

Hejsa Anneli

>Hmmm, det lyder bekendt :0(((

æv ja.. Jeg så godt lige dit indlæg for en månedstid siden. Det er sku surt

>Hvad fa...... er der med de billister, kan de bare ikke køre bil eller er
>det en hemmelig "bak alle Suzi'er ned-aktion"?

Så tror jeg sku jeg køber mig en kawasaki i stedet for

>Stor hilsen Anneli - nu med Savage (7-9-13 ikke mast)
Du fik sku da noget ud af det.. Mon også min er "vokset" til en ZX6R..

Mvh
Tim - Kun med et sidespejl

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 21-08-01 09:40

har prøvet det selv med splinter ny kåbe der havde siddet på i 14 dage...så
bakker en gut sin HiAce over cyklen

da jeg kom ud af butikken var han dog i færd med at stikke sit visit kort op
under sadlen....intensionen var ok...men jeg havde aldrig opdagen sedlen
inden den var blæst af hvis jeg ikke havdet set ham placere den......

men hvad være er blebv en af mine kolegaer's kone drønet ned på cykelstien i
centrum af kbh...gutten kørte hen over cyklen da han flygtede....hun fik en
masse skrammer og var bevidstløs i 10 min...da hun kom til sig selv gik
flere forbi uden at hjælpe...hun bogstaveligt talt kravlede tilbage til sin
opgang...ca 500 m hvor hun måtte satte sig på kantstenen og gik i shok !

da hendes man kom ned og skulle på arbejde opdage han hende...og ringe efter
ambulance...på det tidspunkt, var hun forfrossen..kunne ikke snakke rent,
havde hjerne rystelse, og brækket noget i benet....samt blod over det hele
fra hudafskrabninger....men ingen stoppede og hjalp...og gutten stak bare af
i sin bil....sikken en verden !

Lasse
CBr1000f nu i ringsted

Fra : Anneli

Dato : 22-08-01 23:36

> Du fik sku da noget ud af det..
Nå, fik og fik er vist så meget sagt ;0( Jeg solgte den lille gule med skade
for 23500,- (modsat dig, havde jeg ikke tålmodighed til 14 dage på
værksted) lagde 41500,- oveni og vupti havde jeg en ny Savage og en tom
byggekonto.

Mon også min er "vokset" til en ZX6R.. >
Det skal du nok ikke regne med, men du kan jo prøve med substral - eller
tære på din eventuelle opsparing :0)

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 23-08-01 12:29

>Mon også min er "vokset" til en ZX6R.. >
>Det skal du nok ikke regne med, men du kan jo prøve med substral - eller
>tære på din eventuelle opsparing :0)
Hmmm.
Okay. Hvis der er nogen der vil bytte for en opsparingskonto med 2000kr på,
så skriv bare

Mvh
Tim - Som vist nok kun mangler venstre kåbedel nu