Ang. Form
Fra : Preben Jensen

Dato : 20-08-01 09:58

hej.
Jeg har gang i en FormMail hvor der kan bestilles ex. antal af en vare osv.

1. kan det lade sig gøre at skrive noget ind så tomme/ikke udfyldte felter
ikke bliver medsendt
f.eks.:Art. nr. 001 antal <INPUT type="text" name="Art. nr. 001 antal"
size="2">
hvis der ikke bliver skrevet noget antal i "Art. nr. 001 antal" så skal
input heller ikke sendes med i mailen ?

2. kan det lade sig gøre at "indeksere" input så det ikke er spredt hulter
til bulter når mailen når frem, f.eks. i FormMailen står de i rækkefølgen:
navn, adresse og by. Men når mailen når frem
kan det meget vel være at de ligger i flg. rækkefølge: by, adr. og navn ?

Jeg undskylder hvis det er et meget ofte stillet Quest men jeg har de sidste
to dage ledt efter eksempler/quest. på FormMails omkring ovenstående og har
ikke kunnet finde noget.

--
Preben Jensen
www.pdcs.dk

Fra : Marc Eley

Dato : 20-08-01 10:14

in article 3b80d165$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Preben Jensen at
preben@pdcs.dk wrote on 20/08/01 10:57 AM:

> [...]
> navn, adresse og by. Men når mailen når frem
> kan det meget vel være at de ligger i flg. rækkefølge: by, adr. og navn ?

Har du adgang til PHP på din server? Så er det meget let.

--
/marc eley

http://www.grandissue.com

Fra : Preben Jensen

Dato : 20-08-01 10:40

"Marc Eley" <eley@eisenstein.dk> skrev i en meddelelse
> in article 3b80d165$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Preben Jensen at
> preben@pdcs.dk wrote on 20/08/01 10:57 AM:
> Har du adgang til PHP på din server? Så er det meget let.

desværre nej....

Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 20-08-01 11:03

"Preben Jensen" <preben@pdcs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sidste
> to dage ledt efter eksempler/quest. på FormMails omkring ovenstående og

Returinput i din formular sorteres med <input type=hidden name="sort"
value="order:felt1,felt2,felt3">

Torben

Fra : Preben Jensen

Dato : 20-08-01 13:02

Tak for hjælpen... jeg kan ikke bruge den ForMail.asp der er på min
server-site til ret mucho, men fandt lige ud af at min ISP TDC har en avanc.
som kan det hele ;c)

--
Preben Jensen
www.pdcs.dk