3210 unlock hos debitel?
Fra : Bo Pedersen

Dato : 19-08-01 23:49

Da jeg kontaktede debitel pr. mail for at få unlocked min telefon, fik jeg
svaret at hvis jeg lige præcist havde en 3210'er skulle jeg sende den ind
til dem for at få den låst op??? Kan det virkeligt passe? Jeg troede da bare
at man skulle bruge en kode for at få låst 3210'en op? (jeg er ude ovre min
6 måneders abonnements periode..)
Jeg er ikke meget for at skulle sende telefonen ind til dem, da jeg
udemærket godt kender deres "svartider", hvilket kan resultere at jeg ikke
ser min telefon igen lige foreløbigt...

På forhånd tak for hjælpen...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-08-01 23:50

Bo Pedersen skrev:

>Da jeg kontaktede debitel pr. mail for at få unlocked min telefon, fik jeg
>svaret at hvis jeg lige præcist havde en 3210'er skulle jeg sende den ind
>til dem for at få den låst op??? Kan det virkeligt passe?

Desværre, ja.

>Jeg troede da bare
>at man skulle bruge en kode for at få låst 3210'en op? (jeg er ude ovre min
>6 måneders abonnements periode..)

Debitel har låst deres 3210ere med den samme kode, og denne kode vil
de selvfølgelig ikke udlevere (da man så kan åbne alle 3210ere fra
Debitel). Det er noget rod - det er vi enige om.

>Jeg er ikke meget for at skulle sende telefonen ind til dem, da jeg
>udemærket godt kender deres "svartider", hvilket kan resultere at jeg ikke
>ser min telefon igen lige foreløbigt...

Der går historier om folk der har måttet vente i flere måneder, og
endnu værre - nogle der aldrig har fået dem igen.

Alternativet er at åbne telefonen uden om Debitel, dvs. med et
flasherkabel eller lign. Hvis du ikke selv vil invistere i udstyret,
så er vi mange i gruppen der kan hjælpe.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 20-08-01 00:26

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en

> Debitel har låst deres 3210ere med den samme kode, og denne kode vil
> de selvfølgelig ikke udlevere (da man så kan åbne alle 3210ere fra
> [...]

-----

hej
at debitel har brugt den samme kode ,er det noget du kan bevise eller er det
bare noget du gætter dig til .

mvh
tom jensen
viborg
_ _
siemens c35-m35-s35 låses op .100 kr med retur porto(sendes som pakke).mail
for nærmere info

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-01 07:06

Tom A Jensen skrev:

>hej
>at debitel har brugt den samme kode ,er det noget du kan bevise eller er det
>bare noget du gætter dig til .

Det er noget vi har hørt fra div. folk herinde tidligere. Jeg kan
absolut ikke bevise det, men ser egentlig heller ingen grund til det.
Jeg har accepteret det som forklaringen, og kan heller ikke
umiddelbart se hvad det ellers skulle være. Det er jo netop kun med
3210 hvor Debitel vil have telefonen sendt ind.

venligst,
Lasse Hedegaard