Fjernelse af neddrosling
Fra : Niels Thomsen

Dato : 19-08-01 23:25

Jeg har købt en Honda cx 500 c, hentet i Tyskland, motorcyklen er
nedddroslet, så den vistnok kun har 27 hk.istedet for de normale 50,
hvordan får jeg denne neddrosling fjernet, nogle siger der skal ny
karburator og andet forrør, nogen siger der sidder en eller anden form for
plumbe ved karburatoren, har spurgt et par forhandlere, og de kan ikke sige
hvad der skal gøres, er der nogen her der kan hjælpe ?

Mvh.
Niels Thomsen

Fra : Armand

Dato : 20-08-01 01:50

Niels Thomsen <nthomsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> plumbe ved karburatoren, har spurgt et par forhandlere, og de kan ikke
> sige hvad der skal gøres, er der nogen her der kan hjælpe ?

Det burde være at læse ud fra modellens originale tyske papirer (ABE),
hvorledes den er droslet!

La' vær' at spørge Honda-D, eftersom de er absolut forskrækkede over
situationenn i det nye grænseløse EU, at de end ikke vover at besvare en
..dk-mailadresse

--
Armand.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-08-01 12:00

Niels Thomsen <nthomsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b803c2b$0$31247$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
sige
> hvad der skal gøres, er der nogen her der kan hjælpe ?

Der skal skiftes forrør på den, jeg ken ikke huske om der skal gøres mere.
Det stod beskrevet i sidste nummer af CX-nyt (cx-klubbens blad), men prøv
evt. at spørge på www.cxclub.dk.

Jesper
CX500 til salg
VFR750f der venter på en mellempotte