Åbning af flere vinduer med Frames
Fra : Bruno Langholm

Dato : 20-08-01 07:52

Jeg sidder med et lille problem til de snu experter =)

Jeg skal lave en dejlig simpel og hurtig side, men er kommet til et punkt
hvor jeg gerne ville
åbne flere sider med et link.

Jeg vil gerne vide om og hvordan jeg kan gøre så at når jeg klikker på mit
TXT link i "menu" framen,
så åbner den for x1.htm i framen "main" men samtidig åbner den også for
filen x2.htm i framen "top"

Er der en måde at få den til at indlæse to side til to forskellige frames
ved blot et klik på et link ?!

Venlig Hilsen Bruno

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-08-01 22:58

Bruno Langholm wrote:

> [...]
> TXT link i "menu" framen,
> så åbner den for x1.htm i framen "main" men samtidig åbner den også for

Du har stillet et Ofte Spurgt Spørgsmål og svaret findes her:
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ulf Blazejewicz

Dato : 24-08-01 09:24

Bruno Langholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> filen x2.htm i framen "top"
>
> Er der en måde at få den til at indlæse to side til to forskellige frames

Du kan evt bruge det her javascript:

<head>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function multiload(URL1,URL2) {