Anthony Hopkins
Fra : Morten Møller Kriste~

Dato : 19-08-01 17:00

Anthony Hopkins fik en oscar for rollen som Hannibal Lecter i filmen
"Silence of the lamb", men fik han også en for rollen som butleren på
Darwington Hall i filmen "The remains of the day"?
Det burde han have fået!

Tak på forhånd og på forhånd tak!
Hanson

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-08-01 22:22

"Morten Møller Kristensen" wrote:

> [...]
> "Silence of the lamb", men fik han også en for rollen som butleren på
> Darwington Hall i filmen "The remains of the day"?

Tjah, nu spurgte du om det samme igår, og jeg svarer det samme som jeg
svarede igår. Jeg CC'er også lige dette til Mortens email, da han
muligvis har problemer med at læse mine posts.

Han blev nomineret, men han vandt ikke:
<http://us.imdb.com/Pawards?Hopkins,+Anthony>

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann