Nummeroplysning udland
Fra : Rasmus Renner

Dato : 19-08-01 21:38

Er der nogle der er klar over om der forefindes en nummeroplysning på nettet
over udenlandske numre?? Jeg mangler at finde ejeren til et nummer der hvis
landekode 1 7 2!!! eller kun nogle af tallene!!!

Kan du hjælpe???

MVH
Rasmus

Fra : Brian Ipsen

Dato : 20-08-01 07:53

On Sun, 19 Aug 2001 22:38:16 +0200, "Rasmus Renner"
<Rasmus@Renners.dk> wrote:

>Er der nogle der er klar over om der forefindes en nummeroplysning på nettet
>over udenlandske numre?? Jeg mangler at finde ejeren til et nummer der hvis
>landekode 1 7 2!!! eller kun nogle af tallene!!!

Landekode 1 er USA/Canada - 72 er en del af det 3-cifrede
områdenummer.

/Brian

Fra : Rasmus Renner

Dato : 21-08-01 12:58

<Rasmus@Renners.dk> wrote:

> [...]
>landekode 1 7 2!!! eller kun nogle af tallene!!!

Landekode 1 er USA/Canada - 72 er en del af det 3-cifrede

Jeg har set at nogle af de caribiske øer også starter med 1.. eksempelvis
Puerto Rico med 1 787.... Jeg ville derfor se om der var nogle der kunne det
lidt mere præcist.

/Raz

Fra : klaus

Dato : 21-08-01 20:09

"Rasmus Renner" <Rasmus@Renners.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Puerto Rico med 1 787.... Jeg ville derfor se om der var nogle der kunne

Ifølge http://www.nanpa.com/ er der følgende:

+1 720 Colorado
+1 724 Pennsylvania
+1 727 Florida

evt. kan man prøve lykken her: http://www.teldir.com/

mvh
Klaus

Fra : Rasmus Renner

Dato : 22-08-01 15:58

"klaus" <klaus@supertel.NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Puerto Rico med 1 787.... Jeg ville derfor se om der var nogle der kunne

Tak skal du have Klaus.

Vedkommende der har kontaktet mig ringede åbenbart fra Florida!!!! Hvem
kender jeg der??? INGEN!!!

Tusinde tak for hjælpen!

MVH
Raz

Fra : IT-Sektionen

Dato : 20-08-01 10:22

Rasmus Renner skrev i meddelelsen ...
>Er der nogle der er klar over om der forefindes en nummeroplysning på
nettet
>over udenlandske numre??

Det gør der; men ikke til alle lande.

Prøv : http://www.ni.dk i venstreside under "Oplysningen" klikker du på
"-Flere opslagsværker" herefter finder du "Int. telefonnumre" i midten,
nederst"

Mvh - Jørgen

Fra : Rasmus Renner

Dato : 21-08-01 13:03

Tak for hjælpen

Det var lige links som disse jeg søgte efter men jeg blev desværre ikke
klogere!!!!

Jeg må prøve at ringe nummeret op i stedet....

MVH
Raz