Tilbud i Netto......
Fra : Pete

Dato : 19-08-01 20:31

Netto har i næste uge

Canon N650U Scanner til 499 kr.
Canon BJC-2100 Printer til 499 kr.

Begge virker til Mac.

--
/peter

"ALL YOUR INNOVATIONS ARE BELONG TO US." -- Bill Gates
( to Steve Jobs after demoing MS-Windows XP )

Fra : Anders

Dato : 19-08-01 21:08

Pete skrev:

> Netto har i næste uge
>
> Canon N650U Scanner til 499 kr.

Det var da som...

Jeg var jo netop på jagt efter en scanner og her dumper den ned...

Er der nogen, som kender en god Netto i eller omkring indre København, hvor
de rent faktisk HAR de varer, som de annoncerer med? Jeg er flere gange
blevet slemt skuffet i min lokale.

Tak for tippet.
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i københavn, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!

Fra : J.C. Voss

Dato : 19-08-01 21:12

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Netto har i næste uge
>
> Canon N650U Scanner til 499 kr.
> Canon BJC-2100 Printer til 499 kr.
>
> Begge virker til Mac.

Fantastisk tip!! Nu skal jeg bare finde mit telt, sovepose og vækkeur,
så skulle den være hjemme (-;

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Anders

Dato : 19-08-01 21:14

Pete skrev:

> Netto har i næste uge
>
> Canon N650U Scanner til 499 kr.

Prisen er nu 599, men stadigt billigt (selv om det er en udgående model).

Men prøv at læse teksten i tilbudsavisen på deres U_F_A_T_T_E_L_I_G_E
langsomme hjemmeside: "Ideel til windows 98/2000, Mac eller G3". Godt gået,
Windows med lille w og ideel til et styresystem, en coputermodel eller en
processor.

http://www.netto.dk/netto/netto.nsf/webBrochure?OpenForm&page=1

Fra : N/A

Dato : 19-08-01 23:15

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 19-08-01 23:15

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Oooops! 599

Jeps, og så er det kun 59 kr. billigere end på www.edbpriser.dk, men det
er jo også penge: )

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : N/A

Dato : 20-08-01 00:13

Fra : Pete

Dato : 20-08-01 00:13

in article 1eyexv3.1ibtd9dmo6c4qN%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at
usenet@geomac.dk wrote on 20/08/01 0:40:

> Ja!

Og hvorfor fanden skal du det?

--
/peter

"Diplomacy is the art of saying 'Nice doggy',
while searching for a rock." -- Talleyrand

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 20-08-01 00:15

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Og hvorfor fanden skal du det?

Fordi du spilder vores tid og båndbredde med dårlige tilbud...

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : N/A

Dato : 20-08-01 00:23

Fra : Pete

Dato : 20-08-01 00:23

in article 1eyezmd.11cjhiu14bgvqyN%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at
usenet@geomac.dk wrote on 20/08/01 1:21:

> Uhhh Mr. Pete der skal ikke meget til at fornærme dig! Jeg troede du som
> Macbruger havde mere humor, men næhh nej. Pas på blodtrykket!

Og jeg forventede lidt mere tolerance og intelligens fra dig! Men du bruger
måske ikke Mac?

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 20-08-01 00:26

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Og jeg forventede lidt mere tolerance og intelligens fra dig! Men du bruger
> måske ikke Mac?

Jeg regnede ikke med du var så langsom, men næste gang skal jeg gerne
være støtte pædagog så du fatter joken.

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : N/A

Dato : 20-08-01 00:33

Fra : Pete

Dato : 20-08-01 00:33

in article 1eyf029.36a3ja14lytiwN%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at
usenet@geomac.dk wrote on 20/08/01 1:30:

> Mr. Pete! Lad os lige lade den stå et øjeblik. Hvor er det lige jeg har
> svinet dig til?

Citat:
"Fordi du spilder vores tid og båndbredde med dårlige tilbud..."
Citat slut.

Er det specielt venlig respons på et seriøst indlæg?

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 20-08-01 00:35

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Citat:
> "Fordi du spilder vores tid og båndbredde med dårlige tilbud..."
> Citat slut.
>
> Er det specielt venlig respons på et seriøst indlæg?

Ikke hvis det havde været min første og eneste kommentar, men det var
det ikke.

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : N/A

Dato : 19-08-01 23:33

Fra : Pete

Dato : 19-08-01 23:33

in article 1eyewmx.14slyil5376m8N%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at
usenet@geomac.dk wrote on 20/08/01 0:14:

> Jeps, og så er det kun 59 kr. billigere end på www.edbpriser.dk, men det
> er jo også penge: )

Skal du provokere?

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 19-08-01 23:41

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Skal du provokere?

Ja!

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : N/A

Dato : 20-08-01 00:16

Fra : Pete

Dato : 20-08-01 00:16

in article 1eyezek.1msnsywrq2uu2N%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 20-08-01 00:22

Fra : N/A

Dato : 20-08-01 00:27

Fra : Pete

Dato : 20-08-01 00:27

in article 1eyezvr.wvn4zwut72urN%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 20-08-01 00:31

Fra : N/A

Dato : 20-08-01 00:38

Fra : Pete

Dato : 20-08-01 00:38

in article 1eyf0by.nnr10y2hpee7N%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at
usenet@geomac.dk wrote on 20/08/01 1:35:

> Ikke hvis det havde været min første og eneste kommentar, men det var
> det ikke.

Årh hold kæft! Jeg går i seng. Det er sgu fornuftigere end at diskutere med
en alternativt begavet klovn!

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-08-01 09:32

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> in article 1eyf0by.nnr10y2hpee7N%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at

> Årh hold kæft! Jeg går i seng. Det er sgu fornuftigere end at diskutere med
> en alternativt begavet klovn!

Hold kæft hvor er det skægt! Hihi )

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-08-01 20:55

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Hold kæft hvor er det skægt! Hihi )

Hehe ja, det er lissom at kigge på ulykker. Det er forfærdeligt men
spændende

Her var der altså en der ikke så at det hele var skrevet med et smil,
andre gange overholder folk ikke vigepligten. I alle tilfælde er der
bøjede skærme, knust glas og ikke mindst underholdning i luften.

Og Pete, sov nu ikke for meget, den her tråd tyder på en begyndende
depression :(

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : N/A

Dato : 22-08-01 22:06

Fra : Pete

Dato : 22-08-01 22:06

in article 1eyk9x8.pnrdap131txhrN%engineering@boelskifte.dk, Thomas
Boelskifte at engineering@boelskifte.dk wrote on 22/08/01 21:55:

[SNIP en masse gensidig tilsvining]

> [...]
> bøjede skærme, knust glas og ikke mindst underholdning i luften.
>
> Og Pete, sov nu ikke for meget, den her tråd tyder på en begyndende

Hehe! Sebastian og jeg arbejder faktisk sammen. Ovenstående var et resultat
af kedsomhed en søndag aften og mest for at se om andre ville blande sig

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 22-08-01 23:02

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Hehe! Sebastian og jeg arbejder faktisk sammen. Ovenstående var et resultat
> af kedsomhed en søndag aften og mest for at se om andre ville blande sig

Det er de meget bedre til i dk.marked.privat.edb

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-08-01 22:34

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Hehe! Sebastian og jeg arbejder faktisk sammen. Ovenstående var et resultat
> af kedsomhed en søndag aften og mest for at se om andre ville blande sig

Lad være med at besvære os andre med det næste gang. Løb en tur eller
noget - lader til i har for megen energi. En bog kunne måske også gøre
underværker. I _kan_ læse ser jeg.

Er i gamle nok til at gå med piger, det er også en god måde at få de små
frustrationer af vejen. Ellers har i jo hinanden [nudge nudge]

Mojn, Thomas

Fra : Gunnar Holse

Dato : 20-08-01 18:10

> [...]
> Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!
> Anders Jakobsen == Jobs needs a rank
> Hvis du vil maile mig, skal du først fjerne mit undertøj.

Keep your shorts on, dude! Hos mig er hjemmesiden nu ret hurtig - og så kan
man vel ikke klandre et billigt supermarked for at blafre lidt i deres
annoncer for ligeledes billigt COMPUTERUDSTYR ??

/G

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-08-01 09:07

pete@hldns.com,Ny-Internet writes:

>Joke??? Jeg synes sgu det er meget langt fra en joke at svine andre til!
>Især hvis det er uden grund!
>
>--
>/peter
>
>"Where's my burrito?" -- Homer

ØØ , her hardu vist selv førstepladsen, hvis der står Erik under et skriv!

Hilsen Hanne

Fra : Christian Bech

Dato : 20-08-01 10:20

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Netto har i næste uge
>
> Canon N650U Scanner til 499 kr.
> Canon BJC-2100 Printer til 499 kr.
>
> Begge virker til Mac.

Og på musemåtten stod en G4-mus - mit hjerte bankede et kort øjeblik,
men selvfølgelig var det fup.

--
Christian

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-08-01 10:38

giambattista.vico@mail.tele.dk,Ny-Internet writes:

>Og på musemåtten stod en G4-mus - mit hjerte bankede et kort øjeblik,
>men selvfølgelig var det fup.
>
>--
>Christian

Nemlig man lapper det i sig. Man er jo underernæret.-)

hilsen Hanne

Fra : Anders

Dato : 20-08-01 11:47

Hanne Hertzog skrev:

> Nemlig man lapper det i sig. Man er jo underernæret.-)

Ikke mere. Jeg var tidligt oppe og købte scanneren i Netto ved Vesterport
station (de står ikke fremme. Spørg en ansat og der bliver hentet en på
lageret).

Den er jo ikke større end min Pismo og indmaden i kassen fylder ikke mere
end halvanden tændstiksæske, så jeg er meget overrasket over hvor godt den
scanner. Den sidste jeg brugte fyldte det samme som en standart forstærker.
Og vigtigst: OCR-softwaren fungerer perfekt. Jeg prøvede at scanne en
engelsk tekst, kopierede over i Word, lavede stavekontrol og satte Word til
at læse op. Ca. fire minutter tog det og det der tog længst tid var selve
scanningen (den er lidt langsom).

OCR softwaren (Omnipage 8 SE) har ordbogen disabled. Det er et problem, da
rn tit læses som m og omvendt og det er word naturligvis ikke klar over. Det
formoder jeg at en OCR ordbog er. Så jeg er stadig på jagt efter godt, men
billigt, OCR software.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-08-01 20:41

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> [...]
> formoder jeg at en OCR ordbog er. Så jeg er stadig på jagt efter godt, men

Jeg mener at kunne huske at man i den fulde version, kan 'lære' OCR
algoritmen ved at se en masse skanninger af bogstaver og så definere
hvilke der er 'm' og hvilke 'rn'. Har de også disabled det i SE
versionen?

MVH ANR

"Ooh, loneliness and cheeseburgers are a dangerous mix!"
-Comic Book Guy

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-08-01 20:44

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Ca. fire minutter tog det og det der tog længst tid var selve
> scanningen (den er lidt langsom).

Har selv en Canon 630U og oplever også at den er lidt langsom (til
samligning har vi en SCSI scanner på arbejde, som jeg ikke lige kan
huske navnet på - ikke nogen dyr sag. Den er altså noget mere kvik.)

Men mon ikke det er den ringe hastighed i USB systemet der er årsagen?

/Martin

Fra : Henning Poulsen

Dato : 20-08-01 22:03

Jeg købte også scanneren i dag i en Netto i Esbjerg. I betragtning af
antallet af indlæg om den scanner begyndte jeg at frygte at den ville være
udsolgt, men der var stadig nogle tilbage.
Jeg gik om bag ved og spurgte om der var flere tilbage, og han sagde "Ja!
Der er EEN tilbage. Skynd dig ud og hent den!"
"Hvor! Hvor?" Tænkte jeg, men fik øje på dem på lageret, og drengen grinte.
Jeg har aldrig haft en scanner (Superradio skulle have udleveret en, men
mener at have gjort det. Se tråden Superradio SUCKS! i gruppen), men jeg
synes den scanner fortræffeligt, og for første gang forbløffes jeg over hvor
godt OCR virker. Glimrende.
Og nu vil jeg til at scanne billeder til en webside.
Hvis der er flere tilbage, vil jeg anbefale den. USB kablet skal man sætte
ind i computeren. Jeg prøvede først tastaturet, men der var ikke nok strøm
til at drive scanneren. På scanneren er der en knap. Når man trykker på den,
åbner et lille Scanneprogram, hvilket er vældig smart synes jeg.
Desuden købte jeg en musemåtte

Hilsen Henning

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-08-01 15:59

ajkmine@boxershortsmac.com,Ny-Internet writes:

> [...]
>Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!
>Anders Jakobsen == Jobs needs a rank
>Hvis du vil maile mig, skal du først fjerne mit undertøj.

Jamen tillykke med den. Nu var det det med, at der var noget Macgrej der
var synligt jeg hentydede til. Men OK

Hilsen Hanne

Skal du sejre, skal du slås med dig selv