Endelig en realitet
Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 19-08-01 19:48

Nu er det snart en realitet, jeg skal Fredag ud at kigge på en Mc....

Det drejer sig om en Honda CBR600 F2 ´91
med 41.000 km på bagen,
og nylakeret for 2 år siden, jeg ville bare lige tjekke om der er nogen der
har enten ris eller ros til denne maskine, jeg tænket her på om der er
særlige svagheder ved denne model...
Prisen er ca. 45 - 50 af de store........... er det dyrt eller hvad, jeg
har ved Kok MC fået fortalt at det er meget billigt, og at denne model ikke
er til at slide op
Gode råd er meget velkomne
MVH Jan ( soon CBR600 F2 ) - måske

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 21-08-01 16:51

> Prisen er ca. 45 - 50 af de store........... er det dyrt eller hvad, jeg
> har ved Kok MC fået fortalt at det er meget billigt, og at denne model
> [...]

Jeg vil anslå en typisk pris for en F2 til 70000 til 75000 privat. Er du
sikker på det er en F2? Prisen passer bedre med en F1. Nogle gange er man
heldig at finde noget billigt, men jeg ville nu være på vagt, hvis jeg var
dig.
Anders

Fra : Lars Ckristoffersen

Dato : 22-08-01 09:44