Problemmer m. tv out på et 16:9 tv
Fra : Sind_Syggo

Dato : 19-08-01 18:17

Hallou

Jeg har et Asus v 7100 geforce 2 mx og har lige hentet den nyeste
driver, men jeg kan ikke få billedet til at passe på mit tv, billedet er
for lille. På driveren der fulgte med kortet ( 5,33 ) er der mulighed
for at lave overscan men der bliver billedet for stort. Er der nogle der
har løst dette problem vil jeg meget gerne hører hvordan.

På forhånd tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin

Dato : 19-08-01 21:02

På driveren der fulgte med kortet ( 5,33 ) er der mulighed
> for at lave overscan men der bliver billedet for stort.

Det er helt normalt at billedet er for stort ved overscan... Det normale tv-signal er også nogle % for stort... Jeg er bange for at
du må leve med enten det ene eller det andet..
Personligt generer det mig ikke, da jeg udelukkende bruger tv-out til film, men jeg kan godt se problemet når man arbejder med
windoze....

Hent evt. Tv Control Center på : www.tvtool.de

Så får du lidt flere muligheder.

- Martin