Noget held med Unlock af ericsson t28s?
Fra : Wolff

Dato : 19-08-01 14:59

Jeg overvejer at købe en t28s , men er der nogen som har haft held med at
unlocke den? Den er nemlig på Tilbud i bilka, men jeg nægter at bruge deres
Debitel abn.

Fra : Michael Werge

Dato : 19-08-01 16:43

Hejsa

Jeg har endnu været "uheldig" med at fjerne simlåsen. Bor du nær Århus kan
du jo komme forbi.
Vil du selv prøve, så skaf dig at datakabel og få fat i programmet Ericsson
ATR 5.3 Service.

VH Michael

Fra : Michael Werge

Dato : 19-08-01 16:48

Jeg endnu IKKE været uheldig med...

VH Michael

Fra : René

Dato : 19-08-01 18:28

hvor får man atr 5.3 service ???

Fra : Jens Karstoft

Dato : 19-08-01 21:29

> hvor får man atr 5.3 service ???

Den kan du hente på følgende adresse:
http://www.cepvizyon.com/nokia.html

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Jens Karstoft

Dato : 19-08-01 20:45

> Jeg har endnu ikke været "uheldig" med at fjerne simlåsen.
> Vil du selv prøve, så skaf dig at datakabel og få fat i programmet
Ericsson
> ATR 5.3 Service.

Nej, men hvor nye telefoner har du prøvet at låse op så? Jeg havde en t28s
der var købt for ca 3 uger siden, som jeg med ATR v5.3 ikke kunne låse op,
da programmet ikke ville detecte telefonen som en t28s. Jeg har både prøvet
med ældre versioner af ATR samt at sætte den som en R310 (skulle efter
sigende virke ved nogle foner) og ingen af delene hjalp. Min konklusion på
det er, at softwaren nok er for ny, sådan at man først med næste version kan
låse den op.

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

Fra : Michael Werge

Dato : 19-08-01 22:16

Hej Jens

Jeg har bla. låst min egen tlf. op der var en uges tid efter jeg havde købt
den (30.07.01). Til dette brugte jeg ATR 5.3. Jeg har hørt om dette problem,
men har endnu ikke stødt på dette. Hvis jeg gjorde ville jeg tage backup af
Eeprom´men, vælge telefonen til en R310 og derefter prøve igen. Jeg har
hørt, at dette skulle kunne gøre tricket, og kender også en enkelt der har
prøvet det.

VH Michael

Fra : JC

Dato : 20-08-01 15:44

Min er også relativ ny, fra d. 16 juni, og jeg kunne heller ikke detecte den
som en t28ér, men i stedet som "New phone" eller noget i den stil, den kunne
ikke sige hvilken. Satte den bare til R310 og så kørte det som smurt.

Mvh.
Jens Christensen

Fjern de 2x spam for at sende emails.

Wolff <wolff@postman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%DPf7.5268$3q.149123@news010.worldonline.dk...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-08-01 18:02

Hej Wolff
jeps jeg har og der er ingen problemer i den, den kan sagtens låses op
mvh Thomas
--
jeg unlocker ericsson og alle nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle
andre, og hvis