Multlokum el. andet alternativ til tørklos~
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 19-08-01 13:12

Jeg vil gerne have udskiftet et kemisk kloset i et fritidshus (på en
ukloakeret grund) til noget mere "behageligt".
Har nogen her erfaringer med etablering af multlokummer eller
lignende, der kan kaldes lugtfrie på lige fod med et almindeligt
toilet? Andre lugtfrie alternativer har også interesse.

På forhånd tak

Lars

Fra : Pentan

Dato : 29-08-01 22:57

Det findes efter mit bedste vidende ikke i dag.
<lcj@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qtavnt429rp2rhcg207118s3jj4omgrfdc@4ax.com...

Fra : Torbenth

Dato : 30-08-01 00:58

Pentan skrev i meddelelsen
<3b8d63e3$0$358$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Det findes efter mit bedste vidende ikke i dag.

Man kunne vel også grave en kugletank ned og lave vandskyllende toilet.
Kugletanken tømmes af en aut. "lortevogn"

Mvh.
Torben

Fra : Ole Jensen

Dato : 30-08-01 09:22

Prøv at se på TV4s hjemmeside. De har en serie som hedder äntligen
hemma, og hvis du kigger i deres arkiv kan du finde en artikel om et
multlokum som jeg synes er godt. Der er også en video.
www.tv4.se
klik på Tjänster, äntl. hemma og søg efter mulltoa

Håber det er det du søger.

Ole

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 30-08-01 12:13

On Thu, 30 Aug 2001 10:22:11 +0200, Ole Jensen <o-jensen@inet.uni2.dk>
wrote:

> [...]
>multlokum som jeg synes er godt. Der er også en video.
>www.tv4.se
>klik på Tjänster, äntl. hemma og søg efter mulltoa

Tusind tak for hjælpen - det ser ud til at være lige det, jeg er ude
efter.

vh
Lars