Er der virkelig ingen der kan læse og svar~
Fra : Jens Johansen

Dato : 19-08-01 10:51

Når en spørger om der er en scooter at foretrææker frem for andre vil der
altid være et svar for stort set alle mærker. Men der må da være en bedre
kvalitet end alle andre f.eks som med biler. Der er det jo BMW og Mercedes
der føre an.
Man må da kunne sætte scooter i bås som med biler.
I mit tilfælde vil jeg mene at PGO må være noget af det ringeste også med
hensyn til værksted. Hvem kan nedfælde det på papir. Hvad er bedst.
Jeg har selv kig på Yamaha´s største model i 45-klassen er der nogen der kan
sætte på en plads i top 10 eller er den i top 50 ???

Fra : Deaster

Dato : 19-08-01 11:48

Jens Johansen <jenstina@post4.tele.dk> skrev i en
> [...]
kan
> sætte på en plads i top 10 eller er den i top 50 ???

Åhh undskyld deres Højhed hvis vore svar ikke lige passer Dem. Kan du ikke
komme med et kryds af skema, så kan det være vi kan finde ud af det.

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

Fra : RpR

Dato : 19-08-01 12:35

> [...]
kan
> sætte på en plads i top 10 eller er den i top 50 ???

Jeg kom faktisk med et glimrende svar (synes jeg selv), nemlig at du bør
kigge efter hvilken motor den har.
Aerox som du har kig på er en udemærket knallert. Men som med alle mærker
kan du løbe ind i en model der er lavet på en mandag.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 19-08-01 19:54

Hej

Jeg vil ikke give en konkret top 10, men dem du skal kikke efter er:

Yamaha, Aprilia, Suzuki!
Så går du ikke helt galt i byen! De er lidt dyre end mange andre, men det er
også kvalitet!

Dem jeg mindst kan anbefale er nok PGO.

Det er svært at sige, da hvert mærke har deres svage sider og deres stærke
sider!
Men hvis du køber en Yamaha/Aprilia eller Suzuki, er du ikke helt galt i byen!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Aprilia RS125 @ Uden plader

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-08-01 22:51

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Yamaha, Aprilia, Suzuki!
> Så går du ikke helt galt i byen! De er lidt dyre end mange andre, men det

HAllo du ! GILERA er dælmw også med blandt de bedste !

> [...]
> sider!
> Men hvis du køber en Yamaha/Aprilia eller Suzuki, er du ikke helt galt i

/Thomas

Fra : Lasse Elbek

Dato : 20-08-01 21:23

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message

> er
>
> HAllo du ! GILERA er dælmw også med blandt de bedste !

og Peugeot

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 21-08-01 10:32

Lasse Elbek wrote:

> "Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message

> det

> og Peugeot

Og Jinzheng ( eller hvad den der kineserting nu hedder )

PS: KÆMPE JOKE

Anders

Fra : DWM

Dato : 21-08-01 11:57

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en meddelelse
> Og Jinzheng ( eller hvad den der kineserting nu hedder )

Jo den har jeg hørt noget om. Er det ikke noget med at den køre
på fiskeolie?
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen