er der nogen der har goe erfaringer på Dat~
Fra : Christina

Dato : 18-08-01 23:51

begin 666 er der nogen der har goe erfaringer på Datting eller.txt
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-:6YA#0H-"@T*#0H-"@``
`
end

Fra : Tomas O.

Dato : 19-08-01 00:50

"Christina" <christina.messman@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse news:9lmr0r$n5h$1@sunsite.dk...

Hej Christina

> Findes der bedre steder ?jeg har prøvet mig lidt frem derinde
> men jeg synets nu ikke rigtigt - det bliver til noget ja masser
> af fjollede svar for man da og nogen goe - men seriøs har jeg
> ovevevejet om der ikke findes et mere seriøst forum

Dating er nok det mest seriøse den danske del af nettet har at
byde på selvom der nok findes andre. Jeg har lidt erfaring på
Dating, men ikke specielt gode før nu *G*

Dating som alle andre medier er hvad man selv gør det til.

Hvis din profiltekst er som alle andres, det vil sige du skriver
ting som, jeg kan lide biografture, gåture i naturn og
hjemmehygge, så får du kedelige og tåbelige henvendelser.

Det gælder om at have en profiltekst der siger noget om hvem ma
er uden at man remser ting op, for så lyder det som en
indkøbsliste.

Skriv noget om dine interesser, dine turnoffs og turnons, det
være sig hobbeypræget, personligt, livssyn i den dur. Og giv den
hele armen! Ikke noget med at holde sig tilbage, er du en med
temperament kan det ikke nytte nogte din prifil beskriver dig som
sukkersød og lyserød vel?*G*

Som Genie sagde til Alladin: 'Vææær dig sææælv!'

Hilsen
Tomas O.
PS. dit indlæg kom som en vedhæftning..
--
MICROSOFT:
Maximal Irritation Centreret Rundt Om Styresystem Opbygget For Tosser

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-08-01 07:43

On Sun, 19 Aug 2001 01:50:28 +0200, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>MICROSOFT:
>Maximal Irritation Centreret Rundt Om Styresystem Opbygget For Tosser

*Tsk tsk...*

Og vi lader den stå et øjeblik...

Hans Pedersen
http://h2ns.dk
ICQ: 9178476

Fra : claus

Dato : 19-08-01 01:26

Christina <christina.messman@wanadoo.dk> wrote:

> begin 666 er der nogen der har goe erfaringer på Datting eller.txt

Hvad er Datting???

--
hilsen claus

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-08-01 07:51

On Sun, 19 Aug 2001 02:25:43 +0200, claus@post.dk (claus) wrote:

>Hvad er Datting???

http://www.dating.dk

Eftersom jeg er "afsat til anden side" bruger jeg ikke Dating til at
lede efter noget kød. Derimod har jeg fundet nogle rigtig gode
"netvenner". Det er sitet faktisk rigtig godt til.

Min erfaring er bare, at man med det samme skal bekendtgøre, hvike
hensigter man har. I hvert fald hvis det er netvenner, man søger.

Hans Pedersen
http://h2ns.dk
ICQ: 9178476

Fra : Tomas O.

Dato : 19-08-01 10:59

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:88ountkroqtbmnnimoadrjsdg0lem6also@4ax.com...
SNIP
> Eftersom jeg er "afsat til anden side" bruger jeg ikke Dating
> til at lede efter noget kød. Derimod har jeg fundet nogle
> rigtig gode "netvenner". Det er sitet faktisk rigtig godt til.

Tjah for mit vedkoemende er to af dem jeg har mødt der blevet til
mere end netvenner. Den ene af dem er faktisk blevet så god en
ven at vi ses mindst en gang om ugen og endda laver lidt
skrivearbejde sammen.

> Min erfaring er bare, at man med det samme skal bekendtgøre,
> hvike hensigter man har. I hvert fald hvis det er netvenner,
> man søger.

Nemlig

Hilsen
Tomas O.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-08-01 19:29

JA! min kæreste som bor her nu har jeg fundet på dating! vi faldt i snak på
chatten og vupti efter nogle måneder som netvenner mødte vi hinanden og "the
rest i history" *S*

Hilsen
Thomas

"Christina" <christina.messman@wanadoo.dk> wrote in message

Fra : Heidi

Dato : 20-08-01 20:20

Christina <christina.messman@wanadoo.dk> skrev i news:9lmr0r$n5h$1@sunsite.dk
> [...]
>da og nogen goe - men seriøs har jeg ovevevejet om der ikke findes et

Jeg har kun godt at sige om det - jeg søgte selv nye venner på min profil,
(var lige kommet ud af et forhold, og var egentlig ikke klar til et nyt),
og skriver jævnligt med flere af dem. Mere eller mindre tilfældigt/spontant
mødte jeg så en af dem for 1½ måned siden, og så sagde det bare bang.
Vi er stadig kærester, og han er efter min bedste overbevisning manden i mit liv -i hvert fald hvad det indebærer på nuværende
tidspunkt.

Hvordan det er hvis man decideret søger en kæreste ved jeg ikke - men jeg
har da opfattelsen af, at der er mange seriøse profiler derinde - selvom der
sikkert er lige så mange af den modsatte slags.

Og det er også min opfattelse at piger får mange svar - næsten uanset
¨hvad de skriver, om de har billede på eller ej, eller hvor de kommer fra...

Mvh.
Heidi

Fra : Wccookie

Dato : 23-08-01 11:12

Jeg fandt min forlovede på Opasia Chatten, så den vil jeg helt klart
anbefale. Den er lidt mere anonym end de rigtige Dating sider, for du
skriver ikke nogen profil om dig selv. Man får derfor ikke et
forudindtaget indtryk af den man chatter med og det -syntes jeg- er en
fordel. Det skal lige understreges at det er små 4 år siden at jeg
brugte siden, så meget kan have nået at ændre sig.e 2-cylindrede 400
ccm´er fra starten af 80´erne vi taler om???

http://www.kandu.dk/