Fjernbetjening til fx. MediaPlayer og WinA~
Fra : Lars Varming

Dato : 18-08-01 23:35

Jeg ved ikke om det er rette newsgroup, men jeg prøver alligevel.......

Er der nogle der kender til en fjernbetjening der kan betjene fx.
MediaPlayer og WinAMP, som kan købes ganske uafhængigt ?? Jeg vil ikke
investere i et TV-kort, nyt grafikkort eller andet (har et Asus V7700
GeForce2 GTS), men bare en fjernbetjening m/modtager.

Hvilket program skal bruges med fjernbetjeningen, for at jeg fx. kan bruge
de basic ting - volume, play, stop osv. i MediaPlayer og WinAMP ??

Mvh.
Lars Varming

PS. Hvis spørgsmålet ikke hører til i denne newsgroup, hvor skal jeg så
stille det ???

Fra : Martin

Dato : 19-08-01 13:21

Kig her:
http://www.brinck.dk/br924.htm

Jeg har selv lige købt denne, og det virker forrygende.

- Martin