Thomas Kjellerup??
Fra : Henning Andersen

Dato : 18-08-01 21:26

Nu har jeg ledt med lys og lygte rundt over hele nettet efter
Anniés sang med Thomas Kjellerup, INTET.
Der er vel ikke en venlig sjæl herinde der har den til at ligge
gemt et sted?

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : T.Jakobsen

Dato : 19-08-01 13:24

"Henning Andersen" <music_man_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg ledt med lys og lygte rundt over hele nettet efter
> Anniés sang med Thomas Kjellerup, INTET.
> Der er vel ikke en venlig sjæl herinde der har den til at ligge
> gemt et sted?

Næ fy da......

CD'en burde kunne bestilles hjem i stort set alle
forretninger der handler med CD'ere.
Har tit set den omtalte cd være på lager da jeg
selv arbejde med den slags, så den burde være
til at finde fra ny / ikke udgået.....

Venligst
Tom

Fra : Henning Andersen

Dato : 19-08-01 15:29

"T.Jakobsen" <tom_jakobsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næ fy da......

SHHHHHHHH !

> [...]
> forretninger der handler med CD'ere.
> Har tit set den omtalte cd være på lager da jeg
> selv arbejde med den slags, så den burde være

¨Ja men for søtan, jeg mangler bare det ene lille bitte stykke, jeg
er ikke interreseret i resten af cdén, derfor.
--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : T.Jakobsen

Dato : 19-08-01 18:25

> ¨Ja men for søtan, jeg mangler bare det ene lille bitte stykke, jeg
> er ikke interreseret i resten af cdén, derfor.

Kender det kun alt for godt !
Men måske kunne du blive positivt overrasket
ved køb af CD'en ?

Men den burde være til at finde uden det store
besvær..........Har du prøvet biblioteket ???
(Det er et sted hvor man blandt andet har noget
som hedder bøger

Da jeg arbejdede med den slags var det en af de
Thomas Kjellerup CD'ere som solgte så det var
til at få øje på..............

Venligst
Tom

Fra : Henning Andersen

Dato : 19-08-01 18:50

> Men den burde være til at finde uden det store
> besvær..........Har du prøvet biblioteket ???
> (Det er et sted hvor man blandt andet har noget
> som hedder bøger

For pokker Tom, så skal jeg have mig lettet fra stolen, og køre 7
km, føj da

--
mvh/best regards
Henning Andersen