findes der mac program der benytter fasttr~
Fra : Jakob H K

Dato : 18-08-01 17:07

Se subject

Hygge

Jakob H K

Fra : Jesper

Dato : 18-08-01 22:37

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Se subject
>

> Hygge
>

> Jakob H K

Sorry, ingen KaZaA klient til Mac - Endnu da! Så hvis du vil have en må
du jo hellere gå igang med at skrive en i f.eks. CodeWarrier.

Alternativt kan du jo benytte dig af klienter til andre Peet To Peer
netværk:

Napster: Napster
OpenNap: MP3 Rage
Gnutella: Mactella, LimeWire, Phex
Aimster: Aimster
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Jakob H K

Dato : 19-08-01 12:17

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Mactella

Nu har jeg prøvet dette og jeg er ikke imponereret. Det har allerede
fået min computer til at fryse flere gange, søgningen finder jeg langsom
og det er ikke lykkedes mig at hente noget endnu. Er der nogen settings
jeg skal være opmærksom på ?

Hvilke af de nævnte programmer har du bedst erfaringer med med hensyn
til brugervenlighed, søgehastighed og stabilitet ?

Hygge

Jakob H K

Fra : J.C. Voss

Dato : 19-08-01 12:24

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Hvilke af de nævnte programmer har du bedst erfaringer med med hensyn
> til brugervenlighed, søgehastighed og stabilitet ?

Af de klienter Jesper nævner synes jeg, at Aimster er den bedste. Stadig
i beta, men rimelig stabil, og forholdsvis hurtig søgning. MP3 Rage er
også god, mens mactella og Limewire, er lidt tunge at danse med. Jeg har
ikke prøvet Phex.

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Jesper

Dato : 19-08-01 14:10

> [...]

> Hvilke af de nævnte programmer har du bedst erfaringer med med hensyn
> til brugervenlighed, søgehastighed og stabilitet ?

Hej Hygge-Jacob!

Aimster er den mest stabile,men ikke den du får flest søgeresultater ud
af.

LimeWire 1.6d er rimeligt stabil og anvendlig og giver flest
søgeresultater, men da det er et Java program kræver den en rimelig
hurtig maskine og masser af RAM at få til at køre godt. Den er ideel i
OS X. I 9.1 skal du nok have en G4 for at den køre rigtigt godt. En ADSL
forbindelse er ligeledes en fordel, fordi LimeWire videresender
Gnutellasøgninger og æder noget båndbredde herved.

Fra : Jakob H K

Dato : 19-08-01 22:37

> [...]

> forbindelse er ligeledes en fordel, fordi LimeWire videresender
> Gnutellasøgninger og æder noget båndbredde herved.

Puhh det lyder ikke som noget jeg kan fodre min PM 4400 med , jeg
tror jeg prøver aimster.

Hygge

Jakob H K