Atlanta - gode tips ??
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 18-08-01 14:53

Hej !

Jeg er i den heldige situation, at jeg skal til Atlanta i september (10-22.
september) - nogen der har gode forslag/råd/ideer til, hvad man kan lave der
?? Alternativt gerne udenfor Atlanta.

-jorgen

Fra : René Jørgensen

Dato : 19-08-01 23:45

"Jorgen Andersen" <popdreng@hippie.dk> wrote in message
> [...]
(10-22.
> september) - nogen der har gode forslag/råd/ideer til, hvad man kan lave

Se Coca Cola, CNN,

Turner Fields og det olympiske stadium. De er lidt større end stadium man af
vandt til at se. Med lidt held kan du kommer ind og se et eller andet sport
eller en koncert

The Underground. Det er et indkøbscenter under jorden, eller dvs. under
bygningerne. Det er lidt anderledes. Ligger tæt på Coca Cola

Stone Mountain er verdens største blotlagte granitblok.Hvori der er
indgraveret portrætter af 3 præsidenter i meget stor størrelse.

Besøge forlystelsesparken Six Flags, se mere her:
http://www.sixflags.com/parks/overgeorgia/home.asp Der er nogle ret vilde
ting.

Du kan tage på en en-to dages tur til Charleston i South Carolina. Det er
nok den flotteste by at besøge i USA. Den gamle by består af de oprindelige
huse, ca. 2000 stk. Det er her at uafhængighedskrigen startede lidt udenfor
byen kan du se farmer hvor tv-serien nord-syd blev optaget. Der er mere at
se i byen, søg selv på nettet.

Hilsen

René