Ericsson T10 og A2618s
Fra : Ukendt

Dato : 18-08-01 14:02

Hvad skal jeg bruge for selv at låse de to telefoner op, og hvor kan jeg
anskaffe mig de ting der skal bruges til det.

Hilsen Michael

Fra : Michael Werge

Dato : 18-08-01 18:35

Hej Michael

Du skal bruge et datakabel til hver af de to telefoner, da de ikke bruger
samme stik.
Disse kan købes på kabelsalg.dk, men hvis du bor i nærheden af Århus eller
Skanderborg kan jeg hjælpe dig med at låse din A2618 op, da jeg har kablet
til denne.

Du skal desuden bruge Ericsson ATR 5.3 Service, dette kan jeg sende til dig
hvis du giver mig din mailadresse.

VH Michael
michaelwerge@get2net.dk

Fra : Kim Sandahl Jensen

Dato : 19-08-01 14:15

Hej

"N/A" <n/a> wrote in message
> og hvor kan jeg anskaffe mig de ting der skal bruges til det.

Du kan købe et datakabel til 2618s for 100,- incl. porto af
mig. Jeg skal ikke bruge det mere, og jeg garanterer at det
virker.

Hvis du mangler software Ericsson skal jeg gerne sende det.

/Kim Jensen
sandahl@mail.com

Fra : Kim Christiansen

Dato : 19-08-01 17:12

"Kim Sandahl Jensen" <sandahl@mail.com> wrote in message
> Hej
>
> Hvis du mangler software Ericsson skal jeg gerne sende det.

Hej

Du må gerne sende Programmet ATR service 5.3 til mig hvis du gider.

/kim