Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
garanti ?
Fra : Kim Nielsen

Dato : 18-08-01 13:08

Hej

Spørgsmål til Eks.

Jeg køber brugt Canon kamera af privat, 6 mdr. gl følger garantien med
kameraet uden problemer, når der står et andet navn på kvittering end den
der indleverer til reparation, og er det et fedt hvor det er købt i DK

Tager alle Canon forhandler sig af denne service

Mvh Kim Nielsen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-08-01 17:03

"Kim Nielsen" <kimn@c.dk> wrote in

> [...]
> der indleverer til reparation, og er det et fedt hvor det er købt i DK
>
> Tager alle Canon forhandler sig af denne service

Ved det ikke, men prøv at ringe til Canons fotoimportør i DK: Princo A/S,
telefon 44 85 34 34.

--
Hilsen
Kenneth

http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html?bruger=48

Fra : Dragon

Dato : 19-08-01 19:26

>følger garantien med
> kameraet uden problemer, når der står et andet navn på kvittering

Ja, men for at være sikker bør du få sælger til at skrive en
overdragelseskvittering a la "Hermed bekræfter jeg, ___, at have solgt ___
s/n ___ til ____ d _/_

Sælgers underskrift"

Så er du også dækket ind, hvis det viser sig at være hælervarer.

--
Kasper

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-08-01 16:32

Kim Nielsen skrev
> [...]
> der indleverer til reparation, og er det et fedt hvor det er købt i DK
>
> Tager alle Canon forhandler sig af denne service

Normalt vil fotohandleren ikke afkræve dig legitimation, når
du afleverer et kamera til reparation...
Og det er ligemeget hvor i Danmark kameraet er købt, service
foregår samme sted, uanset hvor det er købt.
--

Venlig hilsen

Peter
psch[AT]mail.dk