Kabler til Siemens telefoner
Fra : Kim Christiansen

Dato : 18-08-01 10:46

Hej

Er der en der ved hvilke kabler man skal bruge til at låse siemens telefoner
op??

Og hvor kan man evt. købe dem samt hvilket software skal der til.

/kim

Fra : Tom A Jensen

Dato : 18-08-01 17:19

Kim Christiansen <kic@mail.tele.dk> skrev i en
> [...]
telefoner
> op??
>
> Og hvor kan man evt. købe dem samt hvilket software skal der til.

-------

hej
jeg plejer at bruge siemens x35 service tools 1.7 ,det virker bare kanont.

mvh
tom jensen
viborg

Fra : Kim Christiansen

Dato : 18-08-01 17:22

"Tom A Jensen" <2fast4y@post5.tele.dk> wrote in message
> jeg plejer at bruge siemens x35 service tools 1.7 ,det virker bare kanont.
>
> mvh
> tom jensen
> viborg

OK, men hvilket kabel skal man bruge, og hvor kan man få det.?

/kim

Fra : Tom A Jensen

Dato : 18-08-01 17:40

> OK, men hvilket kabel skal man bruge, og hvor kan man få det.?
> /kim

-----

hej
jeg købte mit her :