Forrest Gump
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-08-01 01:38

Så den lige her til aften på dvd..

Jeg må sige at det var et glædeligt gensyn! :)

Lyd og billede står rigtigt godt og jeg ÆLSKER soundtracket!! :)

Jesper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-08-01 01:59

Hej!

Jesper Nielsen wrote:

> Så den lige her til aften på dvd..
>
> Jeg må sige at det var et glædeligt gensyn! :)

Oh, yes. Den skal man jo have. Min PAL F.G. laserdisc er osse ved at være tilpas
forældet :)

> Lyd og billede står rigtigt godt og jeg ÆLSKER soundtracket!! :)

Og scenen i Vietnam er nams nams på lydsiden. Især lige der hvor Forest render
ud mod skærmen.

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

"Information wants to be free"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-08-01 02:04

Hej!

Kim Voss Schrader wrote:

> Og scenen i Vietnam er nams nams på lydsiden. Især lige der hvor Forest render
> ud mod skærmen.

Nå ja, der hvor der droppes napalm og Forest kommer rendende med Bubba!

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 18-08-01 15:53

Jesper Nielsen <jn@elvis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lkd3f$2urf$1@news.cybercity.dk...
> Så den lige her til aften på dvd..
>
> Jeg må sige at det var et glædeligt gensyn! :)
>
> Lyd og billede står rigtigt godt og jeg ÆLSKER soundtracket!! :)

Synes den film er ved at ha' udstået sin velkomst. Hey, jeg var vild med
den, da jeg så den i biffen i 1994, og LD'en er osse set et par gange.

Men nu er det bare ikke så spændende mere.

Der er et eller andet forældet og has-been over den.

Tror ikke jeg kan tage den seriøst mere, og det gælder osse Tom Hanks i
hovedrollen.

Thomas