www.mopedgallery.com
Fra : RpR

Dato : 17-08-01 19:01

Så, det er vist længe nok siden jeg lavede en smule reklame for min side =)

Har lige opdateret med en række nye billeder af min Derbi GPR 50R, nu
monteret med Metra Kit potten!

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas

Dato : 17-08-01 21:03

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
> Så, det er vist længe nok siden jeg lavede en smule reklame for min side
=)

> Har lige opdateret med en række nye billeder af min Derbi GPR 50R, nu

En fin maskine. kom til at se på det billede ud har på din side. Er det med
vilje du har bukket dit nummerplade. Få den heller rette ud inden. Dem med
de blå blink falder over det. Du har jo tun på.

mvh. Thomas

Fra : RpR

Dato : 17-08-01 23:26

> [...]
> vilje du har bukket dit nummerplade. Få den heller rette ud inden. Dem med
> de blå blink falder over det. Du har jo tun på.

tak for rosen =)
Det billede med nummerpladen er lige efter den blev købt, de nyeste er
øverst!