HAR I OVERVEJET AT STOPPE JERES LAMME PRIS~
Fra : Spirr@vip

Dato : 17-08-01 16:08

Det er sku' da belastende med alle jeres helt hen i vejret beskyldninger og
diverse argumenter for og imod hinanden.

om det koster 75,. eller 100,- er vel i og for sig pisse lige meget! -hvis
folk vil have unlocket deres telefoner, kan de jo selv afgøre om de vil
bruge den ene eller anden?

Jeg tror der er flere af brugerne af denne gruppe som er af samme mening...
Stop så den latterlige pris krig!
- ihvertfald fra gruppen, så kan i sku' gøre det på jeres egne emails i
stedet for...

- Mhv Rico

[Det er ihvertfald min menig!]

Fra : Martin

Dato : 17-08-01 16:16

HØRT!

- Martin

Fra : apollo14

Dato : 17-08-01 16:22

-snip-

Den er jeg helt med på.
Og Thomas læs lige hvad der bliver skrevet hver gang, og lær så at
reply/svar knappen, er der hvis der skal svares på et indlæg. Og endnu
engang Thomas, kan du ikke lade vær at starte flere tråde, om de reklame, så
du kan få reklameret lidt mere. Du bedes stoppe det, ellers er jeg en af dem
der melder dig til din udbyder, gider ikke se på dit pjat mere, du opfører
dig fandme som en lille 12 årig knægt der siger min far's p.. er større end
din far's p..
Og du behøves ikke at skrive svar i dit emne, da ikke alle newreader kan
læse det, ændre det istedet til Re: som OE kan gøre automatisk.
Og hvis du så meget som forsøgere at sende mig en mail, bliver du anmeldt
for abuse med det samme. Så er jeg ravende ligeglad hvad det omhandler.

p.s. lige min mening om nogle/en persone(r) herinde i denne dejlige
usenetgruppe.

--
apollo14
Flower: 19262549

Fra : GJ

Dato : 17-08-01 21:19

Hvis du er helt med på den Apollo14, hvorfor i alverden fortsætter du så????

Man undres.

Fra : Spirr@vip

Dato : 17-08-01 17:40

Nu var meningen med mit indlæg ikke at debatten eller hvad man nu kalder de
barnagtigheder, skulle fortsættes her!

- Mvh Rico

Fra : Martin

Dato : 17-08-01 17:47

HØRT!

- Martin

Fra : Sørensen

Dato : 17-08-01 18:39

Jeg gider heller ikke at læse mere om jeres uenigheder. De er for så vidt
denne gruppe uinteresserant. Mon ikke at I skulle slutte fred, uanset hvem
som har ret eller ej.

Ib

Spirr@vip <spirr@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ljbr3$19h7$2@news.cybercity.dk...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 20-08-01 17:58

Hej
Ja der er måske noget om det i skriver, men i kan jo lade være med at læse
det hvis i ikke gider det er jo op til jeg selv
mvh Thomas
--
jeg unlocker ericsson og alle nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle
andre, og hvis jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210