Er der nogen der kender en god kontorartik~
Fra : Mette Kissow

Dato : 17-08-01 12:31

Er der nogen der kender en god, billig og hurtigtleverende kontorpuscher
på nettet?
Jeg kunne ret godt lide kontornet.dk men de er gået konkurs.

Tak :)

mette

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 17-08-01 16:31

Fri, 17 Aug 2001 13:30:38 +0200, skrev mette@netcetera.dk (Mette
Kissow) :

Jeg synes at www.lomax.dk fungerer fint !!

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-08-01 22:38

"Gitte Sørensen" wrote:

> Jeg synes at www.lomax.dk fungerer fint !!

Jeg blev skuffet sidst jeg bestilte rent leveringsmæssigt.
Produkterne er ok.

Telefondamen sagde, at chaufføren ville komme mellem kl. 1030-1230,
men kom først kl. 1515.
Problemet var, at jeg var nød til at tage en hel dag fri for vente på
chaufføren.

Chaufføren sagde, at han har kørt ruten i 10 år og at de på kontoret
burde vide, at først var i mit område omkring klokken 15.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Kristian Mogensen

Dato : 21-08-01 08:31

[snip]

> [...]
>
> Chaufføren sagde, at han har kørt ruten i 10 år og at de på kontoret
> burde vide, at først var i mit område omkring klokken 15.

Vi har brugt Lomax i 1½ år og jeg har udelukkende positivt at sige om dem.
Jeg synes du skulle give dem en chance mere - alt i alt synes jeg ikke jeg
plejer at kaste om mig med rosende ord om alle vores leverandører :)

/Kristian

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-08-01 12:01

Kristian Mogensen wrote:

> Vi har brugt Lomax i 1½ år og jeg har udelukkende positivt at sige om dem.
> Jeg synes du skulle give dem en chance mere

Selvfølgelig. Jeg giver altid folk to chancer efter princippet:

"Snyd" mig en gang. Du burde skamme dig.
"snyd" mig to gange. Jeg burde skamme mig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Michael Seest

Dato : 20-08-01 14:43

Prøv WWW.KONTORARTIKLER.DK
Det er noget der dur.

Mvh
Michael Sees´t

On Fri, 17 Aug 2001 13:30:38 +0200, mette@netcetera.dk (Mette Kissow)
wrote:

> [...]
>på nettet?
>Jeg kunne ret godt lide kontornet.dk men de er gået konkurs.

-
Michael Seest
Copenhagen, Denmark
michael-FJERN-@seest.dk