g-lenk
Fra : Ralph

Dato : 17-08-01 09:56

Hej

Kender I noget til subj.
Min kone lider af fibromyalgi og har prøvet alt: ingefær, æbleeddike,
chili, ibuprofen, lykkepiller, diclon (depotpiller), massage,
ergoterapeut og intet virker.

Kender I noget til subj?

Venligst
Ralph

Fra : GhostRider

Dato : 18-08-01 09:43

Hej Ralph

Jeg har for nylig hørt at Aloe Vera i drikkevenlig form skulle hjælpe...

Hvis jeg husker det underligenavn rigtigt, fibromyalgi, men er næsten
sikker, men vent lige på om der er andre som mener noget andet...

Der var en forening her i Esbjerg for en lille uges tid siden, som bl.a.
fortalte om sygdommen, men også fortalte om at Aloe Vera kunne hjælpe...

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : S. Mikkelsen

Dato : 18-08-01 11:15

prøv en candidakur

Fra : Inge Stephansen

Dato : 22-08-01 20:59

"S. Mikkelsen" <ssm@io.dk> skrev i en meddelelse
> prøv en candidakur

Hvad er det og hvordan bruges det , jeg lider nemlig også
af fibromyalgi og får nobligan for at tage smerterne.
Har også prøvet mange andre ting uden virkning.
Ønsker alternativer.
--
MVH
Inge Stephansen

Fra : /arcana

Dato : 24-08-01 13:20

"Ralph" <morso@post4.tele.dk> wrote in message

> Min kone lider af fibromyalgi og har prøvet alt: ingefær, æbleeddike,
> chili, ibuprofen, lykkepiller, diclon (depotpiller), massage,
> ergoterapeut og intet virker.

Har hun forsøgt med akupunktur? Det kan muligvis hjælpe. Spørg Bjarne - der
er dejligt på Bornholm...

/arcana

Fra : Ralph

Dato : 27-08-01 09:20

/arcana wrote:

> Har hun forsøgt med akupunktur? Det kan muligvis hjælpe. Spørg Bjarne - der
> er dejligt på Bornholm...

Sårn en slags... tre fire nåle i hvert øre. Virker ikke

Venligst
Ralph