bio
Fra : David Blangstrup

Dato : 17-08-01 07:02

Jeg har længe tænkt, at det var sært gammeldags, at man ikke kunne
bestille sine biografbilletter over nettet. Det kan man nu, alle
biografer i hele landet er her, og i de nyeste kan man endda klikke på
et kort over salen, ellers giver en bot en den plads, den synes er
bedst.
http://www.biografoversigten.dk/biografoversigten/index.htm

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-08-01 10:25

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> biografer i hele landet er her, og i de nyeste kan man endda klikke på
> et kort over salen, ellers giver en bot en den plads, den synes er

Jep, det er ret fedt at man slipper for ventetiden i telefonen og at man
med det samme kan se hvilken dag man hellere skulle vælge for at få et
godt sæde

--
MVH Nicolai Brandt

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-08-01 11:13

> [...]

> biografer i hele landet er her, og i de nyeste kan man endda klikke på
> et kort over salen, ellers giver en bot en den plads, den synes er

På "biografoversigten" ser det bare ud til at man kan se hvad der går,
hvor og hvornår, men ikke at man kan bestille ...??
Men måske er jeg blind.

Martin

Fra : J.C. Voss

Dato : 17-08-01 12:34

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Men måske er jeg blind.

Jeg kan heller ikke finde det. Måske vi skal til optikeren?

--
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : Anders

Dato : 17-08-01 13:00

J.C. Voss skrev:

> Jeg kan heller ikke finde det. Måske vi skal til optikeren?

Har der ikke nogen, som har "tre for tos pris"-tilbud?
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i københavn, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!