Prob med Typhoon!?!?
Fra : Mads Stetter

Dato : 16-08-01 21:36

Davs Alle Jeg variator eksperter! (RpR?

Der er af mine venner som har en typhoon som har fået et helvedsdårligt træk
efter han har monteret en Basic potte fra T-hansen... Jeg mener så at det
kan rettes op på med nogle letterer ruller!?! (Der sidder originale ruller i
og spærringerne er taget på den)

Den går helt død op af bakker osv, hvor den før godt kunne holde farten og
omdrejningerne!

Er der en spærring i potten når den er fra thansen eller er det rullerne...
Jeg mener nemlig at du/jer/RpR har skamrost denne potte??

Håber i kan hjælpe!!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : RpR

Dato : 16-08-01 21:42

> Er der en spærring i potten når den er fra thansen eller er det
rullerne...
> Jeg mener nemlig at du/jer/RpR har skamrost denne potte??

Har haft en kammerat der på en Jog med spærringerne fjernet og Basic rendte
85km/t, hvilket må siges at være meget godt!
En jeg kender har den faktisk på sin Typhoon, den render 65km/t MED ringen i
varioen endnu =)
Han har standard ruller i, så det lyder lidt underligt at din vens kører
ringe med den.
Jeg ved ikke om de er begyndt at plumbere den, led efter tragte i forrøret
og blindtarme på forrøret.
Måske også bare en prop i afgangsrøret, de er snart ved at være ret
kreative.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com