Lidt små tuning af min Gilera Stalker
Fra : peerandersen

Dato : 16-08-01 21:11

Hej
Hvilken udstødning skal jeg købe til min nye Stalker
der er en del snak om ruller - hvilke størrelse (vægt) er bedst og
findes der en beskrivelse af hvordan
man skiller og samler dem igen. Giver det noget med kun ruller (køre
idag ca 45 km)
Har fået fjernet kaburator og kilerem dæmpning.
Har for mange år tilbage rodet med knallert.

http://www.kandu.dk/

Fra : LaLLe

Dato : 16-08-01 21:18

"peerandersen" <peerandersen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes der en beskrivelse af hvordan
> man skiller og samler dem igen. Giver det noget med kun ruller (køre
du vil ikke opleve en forøget fart ved at skifte ruller, du vil tilgengæld
få en forøget trækkraft.

det med udstødning og ruller: hvis du ikke har skiftet ruller sidder der
noget ala 14 eller 16 grams ruller i. når du sætter en anden udstødning på
er det dog alt for tungt og du skal have ca. 6 grams i.

hvis udstødningen gerne må se ulovlig ud (en knæk potte) så er leovinci zx
handmade fra www.scooter-racing.dk genial( du skal bare være opmærksom på at
de ruller som følger med udstødningen er for små fysiske, og at der sidder
en tragt i forrøret som lige skal tages ud)

hvis den ikke må se ulovlig ud, er det nok en basic fra www.protuna.dk du
skal have fat i. jeg har dog ingen erfaringer med den udstødning, men der er
mange som siger at den er god.

du vil få en ca. topfart på omkring 70 km/t.
> Har fået fjernet kaburator og kilerem dæmpning.
hvis du selv har fjernet skiven ved kileremmen så er du ikke langt fra at
kunne skifte ruller. de sidder i den metalskål som sidder lige længere inde.

LaLLe
stalker @ 105 km/T

Fra : Henrik

Dato : 17-08-01 13:31

Skiver i en stalker!?!?!?

Det er der da ikke i min.

Og den som sidder i indsugningen, er spændt med knækbolte. Så den er heller
ikke lige så'n at få ud..

M.v.h.

Henrik

Fra : LaLLe

Dato : 17-08-01 18:57

"Henrik" <destroyer@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Skiver i en stalker!?!?!?
>
> Det er der da ikke i min.
der skulle gerne være en lille sort ring i varioen hvis den er helt lovlig
> Og den som sidder i indsugningen, er spændt med knækbolte. Så den er
heller
> ikke lige så'n at få ud..
sæt en mejsel på dem og slå dem løs

LaLLe

Fra : TEAS

Dato : 17-10-03 01:34

"LaLLe" skrev d. 17-08-01 18:57 dette indlæg :

> "Henrik" <destroyer@pc.dk> skrev i en meddelelse

> der skulle gerne være en lille sort ring i varioen hvis den er helt
> [...]
Jeg har læst dit indlæg her og vil spørge dig om hvordan jeg kommer ind
til kaburatoren på min stalker?
og så med den begrænsning der sidder i indsugningen er den lige til at
få af.(knækbolte?)
mvh
Teas

http://www.kandu.dk/