iTunes ødelægger min harddisk
Fra : dean

Dato : 16-08-01 18:58

Det er nu sket to gange at midt i at jeg importerer en cd til iTunes,
går programmet ned og efterfølgende
kan jeg ikke lægge ting på harddisken(seperat drev). Fejl # -127 kommer
frem. Første gang kunne jeg løse problemet
ved at reformattere drevet, men det ønsker jeg ikke nu, da der ligger 40
gb katalogiseret musik herpå. Systemværktøjerne
kan ikke reparere drevet, har nogen oplevet noget lignende?? Og kender
nogen andre disktools end Apple´s??

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-08-01 11:28

dean <dean.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> gb katalogiseret musik herpå. Systemværktøjerne
> kan ikke reparere drevet, har nogen oplevet noget lignende?? Og kender

Bruger du dansk eller US OS ? Hvis vi skal kunne yde support, bliver du
nødt til at skrive noget om dit udstyr. Fx:

hvilken Mac har du, hvilket OS, hvor meget RAM, hvilken version af
iTunes, har du installeret tvivlsomt software, som kunne være synderen
og så videre ??!!
--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net