Kan i klare varmen
Fra : Tomas O

Dato : 16-08-01 10:13

Kan i klare varmen, jeg bliver bare så lidderlig
når det er varmt. Jeg har spillet gavtyven af 4 gange i dag.
Er der andre der også har det sådan når det er varmt?

TomasO

Fra : Tomas O.

Dato : 16-08-01 10:39

"Tomas O" <tomaso24@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:c2c667c4.0108160113.1a865f60@posting.google.com...

Jeg vil bare lige sige at det for dem der ikke har gættet det er dette en falskner.

*G*
Tomas O. som sender en klage.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 17-08-01 07:11

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Tomas O" <tomaso24@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Jeg vil bare lige sige at det for dem der ikke har gættet det er dette en
falskner.

Har du overvejet at du rent fantisk ikke er den eneste som hedder Thomas O?
*GG*

Du har punktum efter navnet, det har han ikke.. Jeres E-mail er
forskellig.... Der er da intet belæg for at klage..

Fra : Tomas O.

Dato : 18-08-01 00:36

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9lka7c$les$1@sunsite.dk...
> falskner.
>
> Har du overvejet at du rent fantisk ikke er den eneste som
> hedder Thomas O?
> *GG*

Det er jeg heller ikke for jeg hedder ikke Thomas O. men Tomas O.

*G*
Fik du den?

Men bortset fra det er der ikke andre der kalder sig Tomas O. på
usenet og derfor kan det vel ret beste betragtes om mit
'varemærke' og derfor bliver jeg sur når nogen misbruger det.

> Du har punktum efter navnet, det har han ikke.. Jeres E-mail er
> forskellig.... Der er da intet belæg for at klage..

I news:dk.admin.netmisbrug er de ikke enige med dig og det er de
sjovt nok heller ikke hos kommunedata.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.admin.netmisbrug

Fra : Hottie30

Dato : 17-08-01 15:21

Sådan har jeg det også, altså ikke med nogen gavtyv, men jeg bliver
lige så liderlig og har voldtaget manden mindst 8 gange i disse dage.
Han elsker det, så det er jo ok...

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 17-08-01 19:37

> [...]

>når det er varmt. Jeg har spillet gavtyven af 4 gange i dag.
>Er der andre der også har det sådan når det er varmt?

nahh jeg har det mere med hovede pine influenza nedsat humør & i sin
tid tømmermænd der er jeg helt fra den af liderlighed - men hende gør
det nu uforandret
MvH
Bo