Tip til fans af bilspil på Mac
Fra : SK

Dato : 16-08-01 09:27

I forbindelse med frigivelsen af det længe ventede Gran Turismo 3 til
Playstation 2, har Logitech udsendt en speciel licenseret udgave af deres
USB force feedback rat GT Force. Bortset fra den blå farve og Gran Turismo
logoet er rattet mage til den røde PC udgave de tidligere har sendt på
markedet.

Jeg købte rattet i en samlet pakke med Gran Turismo 3 igår, og fandt til min
glæde ud af at det også virker fint på Mac - dog uden force feedback
effekten.

Jeg testede det på min G4 350 AGP i spillet 4x4 evolution hvor både rat og
pedaler reagerede som de skulle.

Dette lille tip kan komme andre til gode som både har Mac og Playstation 2.

Fra : tom dissing

Dato : 16-08-01 11:22

HAR DU FUNDET EN EMULATOR TIL GT3...
Tom

PS
Hvordan kan det være at man bundler et PSX spil med et USB Rat !?

On 16/08/01 10:26, in article
3b7b840f$0$76950$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "SK" <sk@frekvensmedia.dk>

Fra : SK

Dato : 16-08-01 11:53

Hej Tom

> HAR DU FUNDET EN EMULATOR TIL GT3...

Nej, GT3 er kun til Playstation 2 - der ikke er emuleret endnu...

> Hvordan kan det være at man bundler et PSX spil med et USB Rat !?

Det gør man heller ikke, GT3 er til Playstation 2 der har USB port...

Søren

Fra : tom dissing

Dato : 16-08-01 11:59

Forbandet.. Så bliver jeg aligevel nødt til at købe den !?
Tom

On 16/08/01 12:53, in article
3b7ba65b$0$76885$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "SK" <sk@frekvensmedia.dk>

Fra : Mikael Kern

Dato : 16-08-01 22:50

tom dissing wrote:

> Forbandet.. Så bliver jeg aligevel nødt til at købe den !?
> Tom

Ja, det syns jeg osse...)

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman -
EFP/OB/SNG Rentals